بنر افقی جشن غنچه ها

شناسه مطلب : 432580
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :20 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/07/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر جشن غنچه ها

تبریک بازگشایی مدارس به عنوان یک رویداد مهم و خوشایند برای جامعه و اجتماع مدرسه‌ای، می‌تواند باعث افزایش اتحاد و شادابی در بین دانش‌آموزان، معلمان، و والدین شود. این روز، نشانگر آغاز یک فصل جدید از یادگیری و رشد دانش‌آموزان است و به آن‌ها انگیزه می‌دهد که با اشتیاق به مدرسه بروند. همچنین، بازگشایی مدارس به والدین امکان ملاقات با معلمان و مسئولان مدرسه را می‌دهد تا درباره پیشرفت دانش‌آموزان گفتگو کرده و نگرانی‌هایشان را اعلام کنند.

تاثیر چاپ بنرها در این روز بسیار مهم است. بنرها می‌توانند اعلانیه‌های بازگشایی مدارس را به طریقی جذاب و برجسته به اطلاع عموم برسانند. با استفاده از تصاویر شاد و طراحی جذاب، بنرها می‌توانند توجه عموم را به خود جلب کنند و اطلاعات مرتبط با تاریخ و زمان بازگشایی را ارائه دهند. همچنین، بنرها می‌توانند به دانش‌آموزان احساس خوش‌آمدگویی کنند و برای آن‌ها یک محیط مدرسه دوستانه و مهربانانه ایجاد کنند.

بنرها همچنین به معلمان و مدیران مدرسه امکان ارتباط مستقیم با والدین و دانش‌آموزان را می‌دهند. از طریق بنرها می‌توان اطلاعات مهمی مانند تواریخ جلسات اولیا و معلمان و برنامه‌های آموزشی به والدین ارائه داد. به این ترتیب، بازگشایی مدارس با همکاری چاپ بنرها به یک رویداد مثبت و ارتباطی برای تمام اعضای اجتماع مدرسه تبدیل می‌شود.

بنر لایه باز بازگشایی مدارس،  توسط تیم ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر لایه باز بازگشایی مدارس

طرح بنر بازگشایی مدارس شامل: عکس ایرانی، وکتور دختر ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مناسبتی، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز اطلاعیه بازگشایی مدارس

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                              PSD

رنگ:                                 نارنجی

سایز:                                20 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز بازگشایی مدارس
  • هم نشینی مناسب رنگ نارنجی با طرح بازگشایی مدارس
  • استفاده مناسب از تصویر دانش آموز
  • طراحی شیک و کاربردی بنر مناسب با فرا رسیدن بازگشایی مدارس
  • استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر بازگشایی مدارس

بنر مراسم بازگشایی مدارس , طرح بنر جشن غنچه ها , دانش آموز , بنر , دانش آموز , بنر جشن غنچه ها , طرح بنر بازگشایی مدارس , بنر اطلاع رسانی بازگشایی مدارس , طرح psd بازگشایی مدارس , گل , بازگشایی مدارس , بنر اول مهر , جشن شکوفه ها , مدرسه , بنر آغاز سال تحصیلی , بنر مناسبتی , طرح بنر آغاز سال تحصیلی , درخت , بنر جشن شکوفه ها , دانش آموز , جشن غنچه ها , تخته سیاه , بنر بازگشایی مدارس , طرح بنر بازگشایی مدارس , طرح لایه باز بنر جشن شکوفه ها , شکوفه , بنر اطلاعیه بازگشایی مدارس ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325