بنر افقی تسلیت اربعین حسینی

شناسه مطلب : 429751
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :130 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/04
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر لایه باز تسلیت اربعین

اربعین حسینی، مراسمی مذهبی و معنوی است که هر ساله به مناسبت چهلمین روز شهادت امام حسین (ع)، نوه‌ی پیامبر اسلام، در کربلا برگزار می‌شود. این مراسم با حضور میلیون‌ها زائر از سراسر جهان، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تجمعات مذهبی شناخته می‌شود و ارتباط نزدیکی با مفاهیمی چون ایثار، شهادت، عزاداری و تلاش برای عدالت اجتماعی دارد.

تاثیر چاپ بنرها در این روز بسیار مهم و تأثیرگذار است. بنرهایی که با مضمون‌های مرتبط با اربعین حسینی طراحی و چاپ می‌شوند، نقش مهمی در اطلاع‌رسانی به علاقه‌مندان به این مراسم دارند. این بنرها به طور معمول در اماکن مذهبی، مساجد، مجتمع‌های فرهنگی و حتی در خیابان‌ها و معابر نمایش داده می‌شوند و با اطلاع‌رسانی در مورد زمان، مکان و جزئیات مراسم‌های اربعین، به مردم کمک می‌کنند تا به‌طور موثرتری در این مراسم شرکت کنند.

بنرها به عنوان وسیله‌ای قوی در جذب توجه عمومی به مراسم اربعین عمل می‌کنند. طراحی‌های زیبا و متناسب با محتوای مذهبی مراسم، توانایی دارند که در مردم احساس ارتباط عمیق‌تری با این مراسم را ایجاد کنند. از طرفی، بنرها به عنوان یک وسیله تبلیغاتی نیز می‌توانند باعث افزایش شناخت افرادی که تاکنون با اربعین حسینی آشنایی نداشته‌اند، شوند و در نتیجه مخاطبان این مراسم گسترده‌تر شوند.

به طور خلاصه، چاپ بنرهای مرتبط با اربعین حسینی نه تنها به اطلاع‌رسانی موثرتر و بهتر در مورد مراسم‌ها کمک می‌کند، بلکه با جذب توجه عمومی و افزایش شناخت این مراسم، در ایجاد ارتباط نزدیک‌تر و افزایش مشارکت مردم در این مراسم‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند.

بنر لایه باز اربعین، توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر اربعین حسینی

طرح بنراربعین حسینی شامل: تایپوگرافی ، کادر مذهبی و متن تسلیت اربعین حسینی می‌باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز اربعین 

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز اربعین حسینی
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر اربعین
  • استفاده مناسب از نقوش مذهبی و اسلامی در طرح بنر
  • استفاده از متن مرتبط  با طرح بنر اربعین
  • طراحی شیک تایپوگرافی مرتبط با طرح بنر

اربعین حسینی , دانلود بنر اربعین , بنر اطلاع رسانی اربعین , طرح بنر تسلیت اربعین حسینی , پوستر تسلیت اربعین , بنر مناسبتی , بنر اطلاعیه اربعین , طرح لایه باز پوستر اربعین , طرح بنر , بنر اربعین , طرح بنر اربعین حسینی , بنر تسلیت اربعین حسینی , پوستر اربعین , بنر اربعین حسینی , بنر اطلاعیه اربعین حسینی , بنر لایه باز اربعین حسینی , طرح پوستر اربعین , بنر , بنر اطلاع رسانی اربعین , اربعین , طرح بنر اربعین حسینی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325