بنر استند شهری طرح توزیع نذری محرم

شناسه مطلب : 382723
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :80 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/05/03
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

دانلود بنر توزیع محرم

یکی از آداب و رسوم ماه محرم در ایران، نذری دادن است و هر شهری در ایران، یک غذای مخصوص نذری دارد که در دهه عزاداری محرم توزیع می‌شود.

نذر و نذری دادن یکی از سنت‌ها و مراسم‌ مذهبی است که در همه ادیان الهی از جمله اسلام، مسیحیت، یهود و غیره به آن اشاره شده است. نذری دادن و توسل جستن برای رفع بلا، دفع مصیبت و جلب منفعت یکی از آیین‌هایی است که در کشور ما، به‌خصوص در ماه محرم دیده می‌شود و در تاسوعا و عاشورا به اوج خود می‌رسد.

کلمه «نذر» به‌معنی عملی است که در ابتدا بر شخص واجب نیست و هیچ تعهدی نسبت به انجام آن ندارد؛ اما پس از نذر کردن، وی باید آن کار را انجام دهد و به نذر خود وفا کند. نذر در ادبیات دینی به‌معنای آن است که فردی تصمیم بگیرد برای رضای خدا کاری انجام دهد. این کار تا پیش از نیت نذر مستحب است؛ اما پس از نذر کردن بر مومن واجب می‌شود.

سنت نذری دادن، بیش از چند صد سال است که در ایران رواج دارد. از انواع نذر در روزهای مذهبی می‌توان به غذا، شیرینی، دسر و نوشیدنی‌های مختلف اشاره کرد. امکان ندارد که در تاسوعا و عاشورا در خیابان‌های شهرها و روستاهای ایران قدم بزنید و با صف‌های نذری برای غذاهای خوشمزه، شربت زعفران، تخم شربتی، چای، شیر، شیر کاکائو و آب‌میوه روبه‌رو نشوید. البته شرایط ماه محرم امسال با وجود شیوع افسارگسیخته بیماری کرونا، کمی با سال‌های قبل متفاوت است و همه مردم در تلاش هستند با به حداقل رساندن اجتماعات از شیوع این بیماری جلوگیری کنند.

طرح لایه باز بنر طرح اطعام ایام محرم، جهت استفاده امت عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر اطعام محرم

طرح بنر لایه باز طرح اطعام محرم شامل: تصویر با کیفیت سجاده، تصویر باکیفیت ظرف غذای نذری، تصویر دوربری شده ظرف غذا، کادر مذهبی، کتیبه و تذهیب می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت اطلاع رسانی از این طرح خداپسندانه و عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی بنر طرح اطعام محرم

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز ، مشکی

سایز:                               80 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز طرح اطعام محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز و مشکی و طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش مذهبی و متن ، مناسب با طرح بنر اطلاع رسانی طرح اطعام محرم
  • استفاده از تصویر ظرف نذری غذا در ماه محرم

بنر ماه محرم , دانلود بنر محرم , ماه محرم , طرح بنر توزیع نذری محرم , دانلود طرح بنر ایام محرم , طرح بنر ایام محرم , بنر استند شهری , طرح بنر تسلیت محرم , طرح بنر محرم , طرح بنر استند شهری ماه محرم , دانلود بنر لایه باز محرم , طرح بنر نذری محرم , محرم , بنر طرح توزیع ماه محرم , طرح بنر محرم , بنر نذری محرم , بنر اطعام ماه محرم , بنر ایام محرم , طرح بنر ماه محرم , بنر ماه محرم , طرح توزیع نذری محرم , دانلود بنر ماه محرم , بنر محرم , بنر اطعام حسینی , بنر لایه باز محرم , بنر استند شهری محرم , نذری , بنر عزاداری محرم , طرح نذری محرم , بنر اطلاع رسانی ایام محرم , بنر استند شهری ماه محرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325