برچسب روی شیشه فروشگاه عطر و ادکلن

شناسه مطلب : 435383
ابعاد :50 در 30 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : بنفش سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :29 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/08/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح برچسب روی شیشه عطر فروشی


طراحی یک لایه باز برای برچسب روی شیشه عطر فروشی می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی جذاب و جلبنده در عرصه عطر و ادکلن باشد. این لایه باز فرصتی است که برندهای عطر می‌توانند با استفاده از طراحی زیبا و موثر، توجه مشتریان را به خود جلب کرده و محصولات خود را بهتر معرفی نمایند.

لایه باز در طراحی این برچسب به طراح این امکان را می‌دهد تا محتوا، شعارها و تصاویر مرتبط با برند عطر و محصولات جدید را به سادگی ویرایش کند. این ویژگی به برندها این امکان را می‌دهد که با تغییرات فصلی یا کمپین‌های خاص، برچسب‌های محصولات خود را به‌روز کرده و بازخوردها و ترجیحات مشتریان را در نظر بگیرند.

در این لایه باز می‌توان از تصاویر جذاب از عطرها، نمونه‌های رایحه‌ها و توضیحات جذاب در مورد هر محصول استفاده کرد. افزودن المان‌های زیبا و جلبنده مثل رنگهای هماهنگ با رایحه یا شیشه عطر، می‌تواند تجربه بصری مشتری را بهبود بخشیده و او را به امتحان محصولات و خرید ترغیب کند.

استفاده از لایه باز در برچسب روی شیشه عطر فروشی به برندها این امکان را می‌دهد تا با ابتکار و خلاقیت، برند خود را به بهترین نحو ممکن نشان دهند و مشتریان را به سمت محصولات خود جذب کنند. این طرحات باز می‌توانند به ترویج محصولات، تبلیغات جدید، و جذب مشتریان تاثیرگذار باشند و برند را در بازار تقویت کنند.

طرح استیکر روی شیشه عطر فروشی ، جهت استفاده این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر طرح استیکر عطر فروشی

طرح برچسب شامل: عکس باکیفیت مبل ،وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح  برچسب روی شیشه عطر فروشی

ابعاد:                                50 در 30 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                               29 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


برچسب فروشگاه عطر , برچسب روی شیشه , برچسب عطر فروشی , طرح لایه باز استیکر , طرح برچسب فروشگاه عطر , طرح لایه باز برچسب دیواری , طرح استیکر , برچسب روی شیشه عطر فروشی , طرح برچسب دیواری , طرح لایه باز برچسب روی شیشه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325