استوری اینستاگرام کلینیک دامپزشکی

شناسه مطلب : 451622
ابعاد :1080 در 1920 پیکسل
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :4 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
رئوفه گوهری
تصویر ساز : رئوفه گوهری

استوری اینستاگرام کلینیک دامپزشکی

طرح لایه باز استوری اینستاگرام برای کلینیک دامپزشکی یک ابزار مؤثر در جذب مشتریان و تبلیغ خدمات است. این استوری‌ها به کلینیک‌ها این امکان را می‌دهند که به طور بصری و جذاب، خدمات خود را به مشتریان معرفی کنند. طراحی‌های خلاقانه و متناسب با موضوع دامپزشکی می‌تواند توجه مخاطبان را جلب کرده و اطلاعات مهمی را درباره خدمات مختلف، مانند ویزیت‌های دندانپزشکی، واکسیناسیون و مشاوره‌های تخصصی به اشتراک بگذارد.

استفاده از طرح‌های لایه باز به صاحبان کلینیک دامپزشکی این امکان را می‌دهد تا به راحتی استوری‌های خود را شخصی‌سازی کنند. این قابلیت باعث می‌شود که اطلاعات مورد نظر، نظیر ساعات کاری، آدرس، و حتی تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه به سادگی و به سرعت به روزرسانی شوند. همچنین، این طرح‌ها می‌توانند شامل تصاویری از حیوانات درمان شده، نظرات مشتریان راضی و نکات مفید درباره مراقبت از حیوانات باشند که به ایجاد اعتماد و اعتبار در میان مشتریان کمک می‌کند.

در نهایت، استفاده از طرح لایه باز استوری اینستاگرام در تبلیغات کلینیک دامپزشکی می‌تواند به تقویت ارتباطات اجتماعی با جامعه و ایجاد یک برند قوی کمک کند. با اشتراک‌گذاری منظم و هدفمند این استوری‌ها، کلینیک‌ها می‌توانند خود را به عنوان منبعی معتبر در حوزه دامپزشکی معرفی کرده و مشتریان جدیدی را جذب کنند. این نوع تبلیغات نه تنها موجب افزایش آگاهی درباره خدمات کلینیک می‌شود، بلکه به ایجاد یک جامعه آنلاین از مشتریان وفادار نیز کمک می‌کند.

طرح لایه باز پست اینستاگرام کلینیک دامپزشکی ، جهت استفاده طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح پست اینستاگرام کلینیک دامپزشکی

طرح پست اینستاگرام کلینیک دامپزشکی شامل :

تصویر با کیفیت حیوانات، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح پست اینستاگرام کلینیک دامپزشکی

ابعاد:                                16.8 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                صورتی

سایز:                               4 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح پست اینستاگرام کلینیک دامپزشکی
  • هم نشینی مناسب رنگ صورتی و طرح پست اینستاگرام
  • طراحی پست با استفاده از  عکس باکیفیت حیوانات خانگی
  • استفاده از شیپ های کاربردی و زیبا
  • طراحی پست اینستاگرام با متن مرتبط با طرح پست اینستاگرام  کلینیک دامپزشکی می باشد.

استوری , طرح لایه باز استوری اینستاگرام کلینیک دامپزشکی , استوری اینستاگرام مطب دامپزشکی , استوری اینستاگرام , دامپزشک , مطب دامپزشکی , فروشگاه محصولات حیوانات , Instagram , اینستاگرام , طرح لایه باز استوری پت شاپ , پت شاپ , طرح لایه باز پست اینستاگرام , پست , طرح لایه باز Story , دامپزشکی , طرح استوری پت شاپ , طرح استوری اینستاگرام کلینیک دامپزشکی , فیسبوک , پست اینستاگرام , اینستاگرام , طرح استوری کلینیک دامپزشکی , کلینیک دامپزشکی , پست لایه باز اینستاگرام , استوری لایه باز اینستاگرام ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325