استوری اینستاگرام عید نوروز

شناسه مطلب : 442054
ابعاد :16.8 در 21 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :31 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح استوری اینستاگرام تبریک عید نوروز

طراحی یک طرح لایه باز برای پست اینستاگرام به مناسبت عید نوروز، یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده از قدرت این شبکه اجتماعی به عنوان ابزار تبلیغاتی است. این طرح‌ها با ارائه محتوای جذاب و زیبا، می‌توانند به ترویج محصولات و خدمات مرتبط با عید نوروز، افزایش فروش، و تقویت ارتباط با مخاطبان کمک کنند.

اولاً، طراحی یک طرح لایه باز برای پست اینستاگرام به مناسبت عید نوروز، امکان ارتقاء برند و شناخته شدگی آن را فراهم می‌کند. این طرح‌ها با استفاده از عناصر مرتبط با نوروز مانند سبزیجات، هفت‌سین، و تخفیفات ویژه، می‌توانند به شناخت برند و جلب توجه مخاطبان کمک کنند.

ثانیاً، طراحی یک طرح لایه باز برای پست اینستاگرام، امکان به‌روزرسانی و شخصی‌سازی محتوا را فراهم می‌کند. با ارائه طرح‌های لایه باز، کاربران می‌توانند محتوای پست را بر اساس نیازها و سلیقه خود تغییر داده و با توجه به جذابیت و نیاز مخاطبان، آن‌ها را بهبود بخشند.

سوماً، طراحی یک طرح لایه باز برای پست اینستاگرام، به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر، به شرکت‌ها و کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا پیام‌های تبلیغاتی خود را به شیوه‌های مختلف و جذاب به مخاطبان ارائه دهند. این طرح‌ها می‌توانند به ترویج محصولات و خدمات، اعلان تخفیفات و پیشنهادهای ویژه، و تشویق به مشارکت در مسابقات و رویدادهای مرتبط با عید نوروز کمک کنند.

چهارماً، طراحی یک طرح لایه باز برای پست اینستاگرام، به عنوان یک ابزار تبلیغاتی هوشمند، می‌تواند به تحلیل و پیگیری نتایج تبلیغات کمک کند. با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل در پلتفرم اینستاگرام، می‌توان به ردیابی عملکرد پست‌ها و اندازه‌گیری اثربخشی طرح‌های لایه باز در تبلیغات و بازاریابی پرداخت و به بهبود استراتژی‌های تبلیغاتی کمک کرد.

طرح استوری اینستاگرام عید نوروز جهت استفاده طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در استوری اینستاگرام نوروز

طرح پست اینستاگرام لایه باز عید نوروز شامل :تایپوگرافی سال نو مبارک ، تصویر سبزه و ماهی قرمز و متن تبریک عید می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر استوری اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح استوری اینستاگرام نوروز

ابعاد:                                16.8 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 مشکی

سایز:                                13 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح استوری اینستاگرام  نوروز
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و طرح استوری اینستاگرام
  • طراحی استوری اینستاگرام با تایپوگرافی نوروز مبارک در طرح استوری اینستاگرام  نوروز می باشد.

پست اینستاگرام , استوری عید نوروز , طرح نوروز , نوروز 1400 , پست عید نوروز , پست اینستاگرام عید , عید 1400 , طرح استوری نوروز , عید نوروز , تایپوگرافی سال نو مبارک , استوری اینستاگرام , طرح استوری اینستاگرام نوروز , استوری نوروز , 1400 , اینستاگرام , پست , عید , طرح عید نوروز , نوروز , استوری نوروز , استوری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325