استوری اینستاگرام عید باستانی نوروز

شناسه مطلب : 414873
ابعاد :16.8 در 21 سانتی متر
رزولیشن :300
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :9 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1401/12/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح استوری اینستاگرام تبریک عید نوروز

طرح لایه باز پست اینستاگرام تبریک عید نوروز، یکی از طرح‌هایی است که برای تبلیغات و ترویج محصولات و خدمات مرتبط با این عید، مناسب است. با استفاده از فایل لایه باز، می‌توان طرح را به دلخواه خود ویرایش کرده و برای تبلیغات در فضای مجازی به کار گرفته شود.

با استفاده از طرح لایه باز پست اینستاگرام تبریک عید نوروز، می‌توانیم پیام‌های تبریک و شادباش را به مخاطبان خود منتقل کنیم و با ایجاد فضایی شاد و پویا، به تبلیغات و ترویج محصولات خود بپردازیم. همچنین، با استفاده از پیام‌های خلاقانه و جذاب در این پست، می‌توان به مخاطبان خود پیشنهادهای ویژه و تخفیفات را منتقل کرد و باعث افزایش فروش شد.

استفاده از این پست، برای ارتقای و ترویج محصولات و خدمات مرتبط با عید نوروز و همچنین جذب مشتریان جدید، ایده‌آل است. با استفاده از تصاویر و ابزارهای طراحی در این پست، می‌توان طرحی جذاب و خلاقانه برای تبلیغات رمضانی طراحی کرد. همچنین، با توجه به اینکه فضای مجازی در این روزهای عید، بسیار فعال است، استفاده از این پست‌ها می‌تواند به بهبود و ارتقای کسب و کار شما کمک کند.

یکی از ویژگی‌های مهم این طرح، قابلیت چاپ و توزیع آسان آن است. با توجه به اینکه فایل طرح لایه باز برای استفاده در پست‌های اینستاگرام آماده شده است، می‌توان پست را بدون نیاز به تغییرات داشته باشد، و برای تبلیغات در فضای مجازی به کار گرفت. همچنین، با توجه به اینکه کاربران اینستاگرام در این روزهای عید نوروز، به دنبال پست‌هایی مرتبط با این عید هستند، این پست‌ها می‌توانند به دلیل جذابیت و زیبایی طرح، توجه بیشتری از آن‌ها را به خود جلب کنند و باعث افزایش تعامل و دریافت بازخورد از آن‌ها شوند.

در نهایت، طرح لایه باز پست اینستاگرام تبریک عید نوروز، یکی از طرح‌های مناسب برای استفاده در تبلیغات و ترویج محصولات و خدمات مرتبط با این عید است. با استفاده از فایل لایه باز، می‌توانیم طرح را به دلخواه خود ویرایش کرده و آن را با توجه به نیاز و منظور خود شخصی سازی کنیم. همچنین، با توجه به فعالیت بالای کاربران در فضای مجازی در این روزهای عید نوروز، استفاده از این پست‌ها می‌تواند به بهبود و ارتقای کسب و کار شما کمک کند.

طرح استوری اینستاگرام عید نوروز جهت استفاده طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در استوری اینستاگرام نوروز

طرح پست اینستاگرام لایه باز عید نوروز شامل :تایپوگرافی آمد بهار جان ها و تصویر سبزه می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر استوری اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح استوری اینستاگرام نوروز

ابعاد:                                16.8 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                                9 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح استوری اینستاگرام  نوروز
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و طرح استوری اینستاگرام
  • طراحی استوری اینستاگرام با تایپوگرافی آمد بهار جان ها در طرح استوری اینستاگرام  نوروز می باشد.

استوری اینستاگرام , نوروز , پست اینستاگرام عید , استوری عید نوروز , طرح عید نوروز , طرح استوری اینستاگرام نوروز , استوری نوروز , نوروز 1400 , پست عید نوروز , اینستاگرام , طرح استوری نوروز , استوری نوروز , استوری , پست , 1400 , طرح نوروز , پست اینستاگرام , عید 1400 , عید نوروز , عید ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325