استند گرامیداشت آغاز امامت حضرت مهدی

شناسه مطلب : 431975
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :135 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر آغاز امامت و ولایت امام زمان

آغاز امامت حضرت مهدی (عج) به عنوان دوازدهمین امام شیعیان، یکی از مفاهیم مهم و معنوی در اسلام است. اسلام باور دارد که حضرت مهدی در زمانی که جهان به فساد و ظلم فراگیری دچار شود، ظهور خواهد کرد تا عدل و انصاف را به جهان برگرداند. این امامت باورهای شیعیان را در مورد انتظار مهدی و امید به آینده به شدت تحت تأثیر قرار داده و آنها را به عمل به اخلاق و انسانیت در جامعه تشویق می‌کند.

چاپ بنرها به منظور افشای پیامات مهم و راهنمایی‌های امام مهدی (عج) در زمینه‌های اخلاقی، اجتماعی و دینی از اهمیت بسیاری برخوردار است. این بنرها می‌توانند وسیله‌ای برای ایجاد آگاهی در جامعه و ترویج اصولی مثل عدل، صداقت، و صلح باشند. همچنین، آنها می‌توانند به نمایش گذاشتن پیام امام مهدی (عج) و وظیفه انسانی برای مبارزه با فساد و ظلم در جهان کمک کنند.

در کل، چاپ بنرها به منظور گسترش اصول اخلاقی و دینی اسلامی و همچنین ترویج انتظار برای ظهور امام مهدی (عج) می‌تواند تأثیر مهمی در فرهنگ و رفتار اجتماعی داشته باشد و به تعمیق معنویت و ایمان مردم کمک کند.

طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر لایه باز آغاز امامت امام زمان (عج)

طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی شامل: مسجد جمکران و متن تبریک آغاز امامت امام زمان می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر آغاز امامت حضرت مهدی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز 

سایز:                               135 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی (عج)
  • هم نشینی مناسب زمینه سبز با طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش اسلیمی و تذهیب
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی

طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی , آغاز ولایت حضرت مهدی , آغاز امامت امام مهدی , طرح بنر آغاز ولایت صاحب الزمان , امامت , بنر آغاز ولایت حضرت مهدی , بنر ولادت امام زمان , استند آغاز امامت حضرت مهدی , بنر آغاز امامت امام زمان , آغاز امامت حضرت مهدی , تذهیب , استند گرامیداشت آغاز امامت حضرت مهدی (عج) , نهم ربیع الاول , امام زمان , بنر آغاز امامت حضرت مهدی , بنر آغاز ولایت امام زمان , بنر آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی , بنر آغاز امامت و ولایت امام زمان , بنر ولادت حضرت مهدی , بنر آغاز امامت امام مهدی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325