استند ولادت حضرت معصومه (س ) و روز دختر

شناسه مطلب : 420876
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :30 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)

ولادت حضرت معصومه، دخت محمد باقر (ع)، یکی از مهمترین ایام شیعیان است که هر ساله در تاریخ ۱۵ ماه شعبان برگزار می‌شود. این روز مبارک، با شادی و خرمی در کلیه نقاط جهان توسط شیعیان جشن گرفته می‌شود. در این روز، مردم برای نمایش احترام به حضرت معصومه و بیان عشق و ارادت به او، از متدهای مختلفی از جمله چاپ بنر استفاده می‌کنند.

چاپ بنر به عنوان یکی از روش‌هایی که در جشن‌ها و مراسمات به کار می‌رود، تاثیر بسیار زیادی در تبلیغات و اطلاع‌رسانی دارد. بنر ولادت حضرت معصومه نیز از این قاعده مستثنی نیست. با چاپ بنر ولادت حضرت معصومه، می‌توان به راحتی از تصویر حضرت معصومه و مفاخر دینی برای تبلیغ استفاده کرد و این روز مهم را به دیگران معرفی کرد.

استفاده از بنر در جشن ولادت حضرت معصومه علاوه بر تبلیغ و اطلاع‌رسانی، به مردم امکان می‌دهد که در میان جشن و مراسم شرکت کنند و با همدیگر به گرامیداشت این روز مهم بپردازند. در نتیجه، با چاپ بنر ولادت حضرت معصومه می‌توان نه‌تنها برای تبلیغ این روز، بلکه برای گرامیداشت آن نیز اقدام کرد و همه را به شرکت در مراسم دعوت کرد.

بنر ولادت حضرت معصومه (س)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)

طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س) شامل: تصویر دختر بچه ، طرح گل و متن گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر ولادت حضرت معصومه (س)

ابعاد:                                200 در90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                                30 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت حضرت معصومه (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از طرح گل و تایپوگرافی و تصویر دختر بچه در طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)

بنر ولادت حضرت معصومه , روز دختر , بنر لایه باز ولادت حضرت معصومه , میلاد حضرت معصومه , بنر روز دختر , دانلود psd بنر ولادت حضرت معصومه , طرح لایه باز بنر میلاد حضرت معصومه , دانلود بنر روز دختر , بنر روز دختر , بنر میلاد حضرت معصومه , دانلود بنر ولادت حضرت معصومه , بنر مناسبت میلاد حضرت معصومه , دانلود بنر میلاد حضرت معصومه , طرح بنر روز دختر , بنر لایه باز ولادت حضرت معصومه , بنر سالروز میلاد حضرت معصومه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325