استند شهادت امام جعفر صادق (ع)

شناسه مطلب : 419998
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :65 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/18
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
طراح : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

پاسداشت سالروز شهادت امام صادق (ع) برای جامعه شیعه در سراسر جهان اهمیت بسیاری دارد و چاپ بنر می‌تواند در این رویداد نقش موثری ایفا کند. در ادامه، سه تاثیر اصلی چاپ بنر برای این روز بیان شده است:

1- توسعه ارتباط با جامعه: چاپ بنر برای سالروز شهادت امام صادق (ع) می‌تواند به عنوان یک ابزار موثر برای ارتباط با جامعه شیعه در سراسر جهان استفاده شود. با چاپ بنر و قرار دادن آن در محل‌های مختلف، از جمله مساجد، حسینیه‌ها، ادارات و مراکز تجاری، امکان برقراری ارتباط با جامعه و دعوت آنان به شرکت در مراسمات سالروز شهادت امام صادق (ع) فراهم می‌شود.

2- ترویج فرهنگ اسلامی: چاپ بنر برای سالروز شهادت امام صادق (ع) می‌تواند به عنوان یک ابزار موثر برای ترویج فرهنگ اسلامی استفاده شود. در این بنرها می‌توان موضوعات مهمی مانند تأکید بر اخلاص، عدالت، خدمت به مردم و غیره را به نمایش گذاشته و افراد را به فکر کردن و عمل کردن در این راستا دعوت کرد.

3- پایبندی به ارزش‌های اسلامی: چاپ بنر برای سالروز شهادت امام صادق (ع) می‌تواند به عنوان یک ابزار موثر برای پایبندی به ارزش‌های اسلامی استفاده شود. در این بنرها می‌توان از نمادهای مهمی مانند پرچم، علم، نگین و غیره بهره برد و افراد را به عنوان یک جامعه به ارمغان بیاورد.

بنر شهادت امام صادق (ع )، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

طرح بنر شهادت امام صادق (ع ) شامل: تایپوگرافی ومتن مرتبط با شهادت امام صادق (ع ) می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام صادق (ع ) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام صادق (ع )

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               65 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام صادق (ع )
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح بنر شهادت امام صادق (ع )
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

طرح بنر شهادت امام صادق , امام صادق , شهادت امام ششم , جعفر صادق , بنر لایه باز شهادت امام جعفر صادق , دانلود بنر شهادت امام صادق , بنر شهادت امام صادق , بنر لایه باز شهادت امام صادق , شهادت امام صادق , صادق , امام جعفر صادق , بنر شهادت امام جعفر صادق , بنر psd شهادت امام صادق , بنر شهادت امام جعفر صادق ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325