طرح لایه باز بنر فروشگاه شیشه اتومبیل

شناسه مطلب : 430279
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :70 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

بنر شیشه اتومبیل

تبلیغات و چاپ بنرها در زمینه نصب و فروش شیشه اتومبیل از اهمیت بسیاری برخوردارند و می‌توانند تأثیرات قابل توجهی در جذب مشتریان و افزایش فروش داشته باشند. این تبلیغات و بنرها با ارائه اطلاعات کامل و جذاب در مورد خدمات نصب و تعمیر شیشه اتومبیل، به مشتریان کمک می‌کنند تا تصمیم به خرید یا استفاده از این خدمات را بهتر و با اطمینان بیشتری بگیرند.

اولین تأثیر مهم تبلیغات و چاپ بنر در این زمینه، افزایش آگاهی مشتریان از مزایا و اهمیت نصب و تعویض شیشه اتومبیل است. اطلاع‌رسانی در مورد خطرات احتمالی شیشه‌های ترک خورده یا ضعیف و نیز تأثیر آنها بر ایمنی سفر، می‌تواند مشتریان را ترغیب به انجام اقدامات لازم کند. همچنین، تبلیغات و بنرها می‌توانند به تأکید بر کیفیت خدمات شما و تخصص تیم فنی‌تان کمک کنند که مهم‌ترین فاکتوری است که مشتریان در انتخاب خدمات شیشه اتومبیل در نظر می‌گیرند.

دومین تأثیر تبلیغات و چاپ بنر در این حوزه، ایجاد تشویق برای انجام خرید یا استفاده از خدمات مرتبط است. این تبلیغات با ارائه تخفیف‌ها، پیشنهادهای ویژه یا بسته‌های خدماتی مناسب، مشتریان را ترغیب به انجام اقدامات فوری تر و بهره‌برداری از خدمات شما می‌کنند. ایجاد یک تعامل مستقیم با مخاطبان از طریق شماره تماس یا لینک‌های اختصاصی نیز باعث ایجاد اعتماد و ارتباط بهتر با مشتریان می‌شود.

سومین تأثیر، افزایش شناخت برند شما در بازار است. تبلیغات منظم و همگون در محل‌های مختلف شهری یا منطقه، نام و لوگوی شما را در ذهن مردم جا می‌اندازد و به تدریج شما را به عنوان یک نام قابل اعتماد و حرفه‌ای در زمینه نصب و فروش شیشه اتومبیل معرفی می‌کند.

در نهایت، تبلیغات و چاپ بنرها به عنوان ابزاری مؤثر در ترویج خدمات نصب و فروش شیشه اتومبیل، تاثیر قابل توجهی در جلب توجه مشتریان، افزایش آگاهی‌شان و ایجاد تشویق برای استفاده از خدمات شما دارند.


طراحی یک بنر با لایه‌های باز در زمینه نصب و فروش شیشه ماشین می‌تواند به شما کمک کند تا یک تبلیغ جذاب و قابل توجه ایجاد کنید. در این طراحی، از ترکیب رنگ‌های مشکی و نارنجی می‌توانید برای جلب توجه و ایجاد هماهنگی مناسب استفاده کنید.

لایه‌ای با رنگ مشکی به عنوان پس‌زمینه می‌تواند از بنر جلب توجه کننده‌ای ایجاد کند. این رنگ تاریک در بستری مناسب برای نمایش اطلاعات مهم و عکس ماشین قرار خواهد گرفت. لایه‌ی مشکی می‌تواند احساس شیکی و حرفه‌ای را به تصویر بنر بیافزاید.

نارنجی، به عنوان یک رنگ جذاب و زنده، می‌تواند برای بخش‌هایی از متن یا عناصر مهم دیگر استفاده شود. مثلاً، عنوان‌ها یا جزئیات مهم در مورد خدمات نصب و فروش شیشه ماشین می‌توانند با این رنگ برجسته شوند و توجه مخاطبان را به خود جلب کنند.

در لایه‌ی مربوط به عکس ماشین، تصویری با کیفیت و واضح از خودروی مورد نظر قرار دهید. این تصویر می‌تواند اصالت و کیفیت خدمات شما را به تصویر بکشد و اطلاعات بیشتری را از شیشه ماشین نمایش دهد.

در نهایت، ترکیب لایه‌های مشکی و نارنجی با عکس ماشین در طراحی با لایه‌های باز، به شما امکان می‌دهد تا با تغییر در محتوا یا تنظیمات، بنری منحصر به فرد و همچنین قابل تطابق با نیازها و موقعیت‌های مختلف ایجاد کنید. این طرح لایه‌باز به شما امکان کنترل کامل بر طراحی را می‌دهد و به سرعت به تغییرات و به‌روزرسانی‌های آتی پاسخ خواهید داد.

طرح بنر شیشه اتومبیل جهت استفاده در سردر این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر فروشگاه شیشه اتومبیل

طرح بنر شیشه اتومبیل شامل: تصویر با کیفیت ماشین ، وکتور ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر مشاغل(به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز  فروشگاه شیشه اتومبیل

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی ، نارنجی

سایز:                               70 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر شیشه اتومبیل
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی و نارنجی با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عکس باکیفیت ماشین
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر فروشگاه شیشه اتومبیل
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی در طراحی بنر

 

 


بنر شیشه اتومبیل , بنر لایه باز , بنر مشاغل , طرح بنر شیشه اتومبیل , بنر شیشه ماشین , شیشه , بنر فروشگاه شیشه ماشین , طرح بنر لایه باز , فروشگاه شیشه اتومبیل , شیشه ماشین , بنر لایه باز شیشه اتومبیل ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325