یادمان شهدای شلمچه

شناسه مطلب : 431156
ابعاد :4672 در 7008 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :20.3 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/06/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت یادمان شهدای شلمچه

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است. 

یادمان شهدای شلمچه، جاذبه‌ای مهم و ماندگار در تاریخ و فرهنگ این شهر و کشور است. این مکان، نشانه‌ای از وحدت و تضحیه مردم این منطقه در دفاع از ارزش‌ها و امنیت کشور می‌باشد. هر ساله در مراسم‌های مختلف، مردم این شهر و دیگر بخش‌های کشور به این مکان مراجعه کرده و با اجتماع و گرامیداشت شهدا، ارادت و احترام خود را نسبت به این سربازان و فداییان والاقوه ابراز می‌کنند.

شهدای شلمچه، شامل افرادی با ایمان و عزم ثابت در مسیر دین و وطن بودند. آن‌ها با قلبی پر از ایمان و ارادت به اسلام و انقلاب، در ساعت تاریخی که وطن به دفاع از خود نیاز داشت، به جان خود فداکاری کردند. این شهدا، نمایانگری از مبارزه و تضحیه‌ی بی‌دریغ برای حفظ استقلال و سرزمین مقدس ایران بودند.

یادمان شهدای شلمچه به عنوان یک نماد از وحدت و عزم ملت ایران در مسیر رسیدن به اهداف بلند انقلاب اسلامی، همواره بر جاودانگی این ارزش‌ها و ایده‌ها تاکید می‌کند. این مکان تاریخی به مردم این منطقه و تمامی اقشار جامعه یادآور می‌شود که آزادی و استقلال ارزشمندی است که باید به آن دست یابیم و آن را حفظ کنیم.

بازدید از یادمان شهدای شلمچه یک فرصت است برای تجدید نظر در ارزش‌های ملی و مذهبی و یادآوری اینکه از آنجا که این شهدا تضحیه کردند، وظیفه ماست که این ارزش‌ها را حفظ کرده و به نسل‌های آینده ارائه دهیم.

ویژگی یادمان شهدای شلمچه

شهدای شلمچه ویژگی‌ها و خصوصیاتی داشتند که آنها را به نمادهایی از مقاومت و ایمان در دفاع از وطن تبدیل کرده‌اند:

1. ایمان و عشق به اسلام: شهدای شلمچه دینی متعهد و با ایمان بودند و عشق خود به اسلام و انقلاب اسلامی را به جلوه می‌آوردند. این ایمان قوی آنها را به انجام وظایف مذهبی و ملی ترغیب می‌کرد.

2. افتخار و شجاعت: شهدای شلمچه در شرایط دشوار و خطرناکی که در جبهه جنگی با آقازاده و تجهیزات نظامی ناکافی داشتند، به شجاعت و دلاوری از خود نمونه‌ای زدند. آنها افتخار می‌بردند که به عنوان مدافعان اسلام و ایران به جان خود فداکاری کردند.

3. مبارزه برای استقلال و سرزمین مقدس: شهدای شلمچه به عنوان پاسداران مرزهای کشور و مدافعان ارزش‌های ملی، به صورت مستمر در مقابل تهدیدها و تجاوزهای دشمنان ایستادند. آنها با مبارزه برای حفظ استقلال و امنیت ایران، نشان دادند که وفاداری به وطن و مردم برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

4. وحدت ملی: شهدای شلمچه در زمان‌های دشوار به وحدت ملی اهمیت دادند و با همت و انسجام خود، تمام اقشار جامعه را برای دفاع از وطن و انقلاب یکپارچه کردند. این وحدت ملی تبدیل به یکی از عوامل موفقیت در مقابله با تهدیدات خارجی شد.

شهدای شلمچه به عنوان نمادهایی از ایمان، افتخار، شجاعت و وحدت ملی در تاریخ ایران تلقی می‌شوند و یادآوری از آنها همواره برای جامعه ایرانی انگیزه و اراده بهبود شرایط و حفظ امنیت و استقلال کشور می‌باشد.

مشخصات فنی عکس یادمان شهدای شلمچه

ابعاد:                               4672 در 7008 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای 

سایز:                               20.3 مگابایت

 

نکات عکس یادمان شهدای شلمچه

در این عکس از یادمان شهدای شلمچه جاذبه گردشگری خوزستان استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از یادمان شهدای شلمچه جاذبه گردشگری خوزستان استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی اماکن گردشگری و تاریخی خوزستان و تصاویر اماکن گردشگری و تاریخی ایران یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 

 

 


تصویر یادمان شهدای شلمچه , جاذبه گردشگری خوزستان , سرزمین راهیان نور , یادمان شهدا خوزستان , اماکن گردشگری , اماکن گردشگری , یادمان شهدای شلمچه , شلمچه , اماکن گردشگری ایران , یادمان شهدا , اماکن گردشگری خوزستان , عکس یادمان شهدای شلمچه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325