کویر بیرجند: نمایشگاه طبیعت و آرامش

شناسه مطلب : 433353
ابعاد :3648 در 5472 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :19.4 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/07/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت کویر

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

کویر بیرجند واقع در نزدیکی شهر بیرجند در استان خراسان جنوبی ایران قرار دارد. این منطقه به عنوان یک منطقه خشک و کویری شناخته می‌شود و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. در کویر بیرجند، ممکن است مناظر زیبا و منحصر به فردی مشاهده کرد که این امکان را فراهم می‌کند تا گردشگران از طبیعت و زیبایی‌های این منطقه لذت ببرند. این کویر به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب برای علاقه‌مندان به تجربه طبیعت و محیط‌های بی‌پایان شناخته می‌شود.

ویژگی کویر

کویر بیرجند دارای ویژگی‌های زیر است:

1. اقلیم خشک و گرم: کویر بیرجند دارای اقلیمی خشک و گرم است. در تابستان، دما به بالای 40 درجه سانتیگراد می‌رسد و در زمستان‌ها نیز سرما و سرمای شدید حاکم است. این اقلیم متأثر از کویر لوت بزرگ است.

2. طبیعت بکر و معماری زیبا: کویر بیرجند دارای مناظر طبیعی زیبا و بکری است. دشت‌ها، کوه‌ها، دشت‌های نمکی، توده‌های شن و ماسه و بارانک‌ها از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این منطقه هستند.

3. مسیر مهاجرتی پرندگان: کویر بیرجند یکی از مسیرهای مهاجرتی مهم برای پرندگان است. در فصل‌های مهاجرت، پرندگان مختلف از طریق این منطقه عبور می‌کنند، که این امر به عنوان یک فرصت برای مشاهده پرندگان و پژوهش‌های طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

4. امکانات بی‌پایان: کویر بیرجند محیطی وسیع و بی‌پایان دارد که گردشگران می‌توانند از فضای آزادی و وسیعی برخوردار شوند. این منطقه معمولاً جهت پیاده‌روی، ارتفاعات چرمی، و گردش‌های 4x4 جذاب است.

5. منابع آب: چندین چشمه و منبع آب در کویر بیرجند وجود دارند که از منابع اصلی تأمین آب برای این منطقه هستند و مکان‌هایی برای استراحت و آب‌نوشی برای گردشگران ایجاد می‌کنند.

کویر بیرجند با این ویژگی‌های منحصر به فرد به عنوان یک جاذبه طبیعی و محیطی برای انجام فعالیت‌های خارج از اتومبیل و پیاده‌روی، مشاهده پرندگان، و تجربه طبیعت وحشی جذب گردشگران می‌شود.

مشخصات فنی عکس کویر

ابعاد:                                3648 در 5472 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               19.4 مگابایت

 

نکات عکس کویر

در این عکس از کویر جاذبه گردشگری خراسان جنوبی استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از کویر جاذبه گردشگری خراسان جنوبی استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی اماکن گردشگری و تاریخی خراسان جنوبی  و تصاویر اماکن گردشگری و تاریخی ایران یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 

 


کویر شهرستان بیرجند , تصویر کویر , کویر خراسان جنوبی , جاذبه گردشگری خراسان جنوبی , جاذبه دیدنی خراسان جنوبی , خراسان جنوبی , کویر , بیرجند , کویر بیرجند , اماکن گردشگری ایران , اماکن گردشگری , جاذبه گردشگری بیرجند , کویر ایران , شهرستان بیرجند , عکس کویر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325