کوه الهه نمک هرمز

شناسه مطلب : 423070
ابعاد :4672 در 7008 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :25.1 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/03/18
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت کوه الهه نمک هرمز

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

کوه الهه نمک یکی از کوهستان‌های مهم و مشهور در جزیره هرمز در جنوب ایران است. این کوه در شمال شرقی جزیره هرمز واقع شده و ارتفاع آن حدود 872 متر است.

کوه الهه نمک به علت ظاهر و شکل خاص خود، یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم در هرمز است. نام الهه نمک به خاطر تشابه شکل کوه با یک زن کمربندی که به نمک‌های سفید در طول برف‌های زمستان مانند یک البسه زیبا بر روی کوه قرار می‌گیرد، انتخاب شده است.

از قله کوه الهه نمک، مناظر بسیار زیبایی از جزیره هرمز، دریای عمان و سواحل اطراف قابل مشاهده است. این کوه گزینه‌ای عالی برای صعود و کوهنوردی است و جذب گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت می‌شود.

در طول سال، با توجه به شرایط آب و هوایی، می‌توان به برف‌افتادگی در برخی اوقات سال در اطراف کوه الهه نمک نیز برخورد کرد که به زیبایی و جذابیت طبیعی آن افزوده می‌شود.

 

 

عناصر عکس کوه الهه نمک هرمز

عناصر مهم کوه الهه نمک هرمز شامل موارد زیر می‌شود:

  1. قله کوه الهه نمک: قله اصلی و برجسته کوه الهه نمک، که به شکل یک زن با کمربند نمک به نظر می‌رسد. این قله با ارتفاعی حدود 872 متر از سطح دریا برافراشته شده است.

  2. مناظر طبیعی: کوه الهه نمک از قله خود، مناظری زیبا و دیدنی از جزیره هرمز، دریای عمان و مناطق اطراف به تماشاگران ارائه می‌دهد. این مناظر شامل سواحل دریا، روستاها، جنگل‌ها و سایر عناصر طبیعی است.

  3. مسیرهای کوهنوردی: کوه الهه نمک با شیب و تراکم خاک و سنگ‌ها، جذابیت زیادی برای کوهنوردان و علاقه‌مندان به فعالیت‌های خارج از خانه دارد. مسیرهای کوهنوردی در کوه الهه نمک برای صعود به قله و دستیابی به مناظر بی‌نظیر اطراف موجود است.

  4. پوشش گیاهی: کوه الهه نمک با تنوع زیادی از گونه‌های گیاهی پوشیده شده است. در برخی مناطق این کوه، می‌توان به جنگل‌ها، پوشش گیاهی خزه‌ای و درختان میوه اشاره کرد.

  5. شکل‌های طبیعی: در اطراف کوه الهه نمک، شکل‌های طبیعی جذابی نظیر صخره‌های بزرگ، دره‌ها، تراشه‌های سنگی و غارها مشاهده می‌شود که زیبایی و جذابیت طبیعت را تازه می‌کنند.

 

مشخصات فنی عکس کوه الهه نمک هرمز

ابعاد:                                4672 در 7008 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای ، قرمز

سایز:                               25.1 مگابایت

 

نکات عکس کوه الهه نمک هرمز

در این عکس از جاذبه توریستی و گردشگری کوه الهه نمک هرمز استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه های خبری ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از کوه الهه نمک هرمز یکی از جاذبه های گردشگری استان هرمزگان استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی طبیعت و اماکن گردشگری هرمزگان و یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 


هرمزگان , اماکن گردشگری , کوه الهه نمک جاذبه گردشگری هرمز , جاذبه گردشگری هرمز , جاذبه گردشگری , الهه نمک هرمز , کوه الهه نمک , جاذبه گردشگری هرمزگان , غار الهه نمک , غار الهه نمک , کوه الهه نمک هرمز , هرمز , جزیره هرمز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325