کوهای رنگی

شناسه مطلب : 440551
ابعاد :3648 در 5472 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :16.9 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/11/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت کوهای رنگی

این عکس ایرانی توسط تیم پارس گرافیک به ثبت رسیده است.

کوه‌های رنگی زنجان با تنوع فراوان رنگ‌ها و زیبایی‌های طبیعی، از جاذبه‌های بی‌نظیر استان زنجان در ایران به شمار می‌آیند. این کوه‌ها با ترکیبات متنوع از قرمز، زرد، نارنجی، سفید، و حتی سیاه و سفید، چشم‌نواز و مهیج به نظر می‌رسند. تنوع رنگی در سنگ‌های کوه‌ها ناشی از حضور مواد معدنی مختلف است که تحت تأثیر فشارهای زمین‌شناسی و جوی، این ترکیبات فرهنگی شگفت‌انگیز را ایجاد کرده‌اند. کوه‌های رنگی زنجان به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مهم و جذاب در ایران شناخته می‌شوند و هر ساله گردشگرانی از سرتاسر جهان را به خود جلب می‌کنند تا این آثار طبیعی منحصر به فرد را ببینند و لذت ببرند.

ویژگی کوهای رنگی

ویژگی بارز کوه‌های رنگی زنجان، تنوع رنگی بی‌نظیر آنهاست. این کوه‌ها با طیف گسترده‌ای از رنگ‌های زیبا از قرمز، زرد، نارنجی، سفید، و حتی سیاه و سفید، شهرت دارند. ترکیبات رنگی در سنگ‌های آنها نتیجه حضور مواد معدنی مختلف است که به دلیل تأثیرات زمین‌شناسی و فشارهای جوی در طی زمان، شکل گرفته‌اند.

در هر زاویه‌ای که نگاه کنید، می‌توانید رنگ‌های متفاوت و شگفت‌انگیز این کوه‌ها را مشاهده کنید. این ویژگی زیبا طبیعت، کوه‌های رنگی زنجان را به یک مقصد گردشگری منحصر به فرد تبدیل کرده است که هر ساله مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. از دیدن این رنگ‌های فراوان و زیبا، یک تجربه آرامبخش و خیره‌کننده برای هر بازدیدکننده است.

مشخصات فنی عکس کوهای رنگی

ابعاد:                               3648 در 5472 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             JPG

رنگ:                                قهوه ای 

سایز:                               16.9 مگابایت

در این عکس از کوهای رنگی استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از کوهای رنگی جاذبه گردشگری زنجان استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی اماکن گردشگری و تاریخی زنجان و تصاویر اماکن گردشگری و تاریخی ایران یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.


دیدنی های زنجان , مکان تاریخی , بنای تاریخی , عکس کوهای رنگی , کوهای رنگی ایران , شهر زنجان , جاذبه گردشگری , اماکن گردشگری , زنجان , کوهای رنگی زنجان , کوهای رنگی جاذبه گردشگری زنجان , جاذبه های تاریخی زنجان , جاذبه گردشگری زنجان , اماکن توریستی , کوه رنگی زنجان , کوه رنگی , تصویر کوهای رنگی , کوهای رنگی جاذبه گردشگری ایران , کوهای رنگی , جاذبه توریستی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325