کنسرو نخود فرنگی

شناسه مطلب : 424675
ابعاد :2868 در 2496 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :4.37 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/04/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت کنسرو نخود فرنگی

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

کنسرو نخود فرنگی دارای فواید بسیاری است. در زیر به برخی از این فواید اشاره می‌کنم:

  1. منبع غنی پروتئین: نخود فرنگی در کنسرو حاوی مقدار زیادی پروتئین است که برای ساخت و تعمیر بافت‌های بدن ضروری است. پروتئین‌های موجود در نخود فرنگی به عنوان سازنده عمده انسان به عنوان منبع قدرتی برای ساخت عضلات، آنزیم‌ها، هورمون‌ها و سایر مواد زیستی در بدن عمل می‌کنند.

  2. منبع فیبر غذایی: نخود فرنگی حاوی مقدار زیادی فیبر غذایی است که به عنوان یک الیاف خوراکی مفید برای هضم و سلامت دستگاه گوارش عمل می‌کند. فیبر غذایی کمک می‌کند معضلات هضمی مانند یبوست را پیشگیری و به میزان قند خون کنترل شده و رشد باکتری‌های مفید در روده‌ها را تغذیه کند.

  3. منبع آهن: نخود فرنگی حاوی مقدار قابل توجهی آهن است. آهن یک عنصر معدنی مهم برای تولید هموگلوبین است که به اکسیژن رساندن به سلول‌های بدن کمک می‌کند. مصرف نخود فرنگی می‌تواند به پیشگیری از کم خونی و بهبود سلامت عمومی کمک کند.

  4. سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی: نخود فرنگی در کنسرو حاوی ویتامین‌های گروه B، ویتامین C، ویتامین K و مواد معدنی مانند فسفر، پتاسیم، منیزیم و روی است. این مواد مغذی به حفظ سلامت استخوان‌ها، قلب، عملکرد عصبی و سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند.

  5. راه‌حل سریع و آسان: استفاده از کنسرو نخود فرنگی، راهی سریع و آسان برای تهیه غذاهای متنوع و پرخاصیت است. با داشتن کنسرو نخود فرنگی، می‌توانید به سرعت و بدون نیاز به آماده‌سازی مجدد، نخود فرنگی را به غذاها، سالادها و غیره اضافه کنید.

با توجه به این فواید، کنسرو نخود فرنگی می‌تواند به عنوان یک انتخاب مناسب برای افزایش مصرف نخود فرنگی در رژیم غذایی استفاده شود. همچنین، مصرف کنسرو نخود فرنگی می‌تواند در تنوع و متنوع‌سازی غذاها کمک کند.

 

ویژگی کنسرو نخود فرنگی

کنسرو نخود فرنگی، یک محصول غذایی است که نخود فرنگی را در بسته‌بندی استریل شده به همراه مایع آب و نمک قرار می‌دهد. این نوع کنسرو دارای ویژگی‌های خاصی است که آن را از نخود فرنگی تازه یا سایر محصولات متفاوت می‌کند:

  1. ماندگاری بالا: بسته‌بندی استریل کنسرو نخود فرنگی باعث می‌شود محتویات داخل کنسرو برای مدت طولانی حفظ شود. این ویژگی باعث می‌شود که نخود فرنگی در کنسرو به مدت طولانی تازه و خوشمزه باقی بماند و شما همیشه یک منبع نخود فرنگی در دسترس داشته باشید.

  2. سهولت استفاده: کنسرو نخود فرنگی آماده مصرف است و نیازی به پخت قبلی ندارد. شما فقط کافیست کنسرو را باز کنید و محتویات آن را مستقیماً در غذاهای خود اضافه کنید یا گرم کرده و نخود فرنگی را به صورت آماده مصرف مصرف کنید. این ویژگی باعث می‌شود زمان و زحمت مورد نیاز برای طبخ نخود فرنگی کاهش یابد و شما به راحتی می‌توانید آن را در غذاهای مختلف استفاده کنید.

  3. تنوع در استفاده: محتویات کنسرو نخود فرنگی قابل استفاده در تهیه انواع غذاها و رسیدن به طعم و مزه منحصر به فرد است. می‌توانید نخود فرنگی را در غذاهای خوراکی، سالادها، طبخ‌های مختلف و حتی در تهیه تنقلات استفاده کنید.

  4. ارزش غذایی: نخود فرنگی محتوی پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است که برای سلامتی بدن بسیار مفید است. با استفاده از کنسرو نخود فرنگی، می‌توانید به راحتی از این مواد مغذی برای تغذیه سالم خود استفاده کنید.

با توجه به این ویژگی‌ها، کنسرو نخود فرنگی یک گزینه مفید، مناسب و سریع برای تهیه غذاهای متنوع در آشپزخانه است.

 

مشخصات فنی عکس کنسرو نخود فرنگی

ابعاد:                               2868 در 2496 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               4.37 مگابایت

 

نکات عکس کنسرو نخود فرنگی

در این عکس از کنسرو نخود فرنگی استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از کنسرو نخود فرنگی استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی غذاها و کارت ویزیت سوپر مارکت یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 


کنسرو نخود فرنگی , عکس کنسرو نخود فرنگی , نخود فرنگی , محصول غذایی , محصول غذایی ایرانی , تصویر کنسرو نخود فرنگی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325