کنسرو لوبیا چیتی با قارچ

شناسه مطلب : 424673
ابعاد :3126 در 2262 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :3.28 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/04/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت کنسرو لوبیا چیتی با قارچ

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

کنسرو لوبیا چیتی با قارچ، محصولی است که شامل لوبیا چیتی و قارچ پخته شده است. در این نوع کنسرو، لوبیا چیتی و قارچ به همراه آب و نمک در بسته‌بندی استریل شده قرار می‌گیرند، که باعث می‌شود لوبیا چیتی و قارچ در داخل کنسرو تا مدت زمان طولانی تازگی و کیفیت خود را حفظ کنند.

کنسرو لوبیا چیتی با قارچ یک گزینه آماده مصرف است، به این معنی که لوبیا چیتی و قارچ قبل پخته شده و شما نیازی به پخت و آماده کردن مجدد ندارید. کافیست کنسرو را باز کنید و محتویات آن را به طور مستقیم به غذاها اضافه کنید یا برای گرم کردن، محتویات کنسرو را در قابلمه مناسب گرم کنید.

کنسرو لوبیا چیتی با قارچ به عنوان یک منبع غنی از پروتئین، فیبر و مواد مغذی دیگر استفاده می‌شود. با استفاده از این کنسرو، می‌توانید به سادگی و سرعت لوبیا چیتی با قارچ را به غذاهای مختلف اضافه کنید و غذاهای متنوعی مانند آش، خورشت، سالاد و غیره را تهیه کنید. همچنین، با توجه به ماندگاری بالای کنسرو لوبیا چیتی با قارچ، می‌توانید همیشه یک ذخیره لوبیا چیتی با قارچ در خانه داشته باشید و به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

 

ویژگی کنسرو لوبیا چیتی با قارچ

کنسرو لوبیا چیتی با قارچ ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها اشاره خواهم کرد:

  1. آسانی و سرعت در استفاده: کنسرو لوبیا چیتی با قارچ آماده مصرف است و نیازی به طبخ و پخت قبلی ندارد. کافیست کنسرو را باز کنید و محتویات آن را به غذاهای خود اضافه کنید یا با گرم کردن آن، لوبیا چیتی با قارچ را آماده مصرف کنید. این ویژگی باعث می‌شود میزان زمان و زحمت مورد نیاز برای تهیه غذا کاهش یابد.

  2. ماندگاری بالا: کنسرو لوبیا چیتی با قارچ در بسته‌بندی استریل قرار می‌گیرد که به آن امکان می‌دهد تا محتویات داخل کنسرو به مدت طولانی تری تازگی و کیفیت خود را حفظ کند. این ویژگی مهم است زیرا به شما امکان می‌دهد همیشه یک منبع لوبیا چیتی با قارچ در دسترس داشته باشید و در هنگام نیاز به سرعت غذاهایی را تهیه کنید.

  3. تنوع در استفاده: کنسرو لوبیا چیتی با قارچ می‌تواند در تهیه انواع غذاها مورد استفاده قرار گیرد. می‌توانید آن را به آش‌ها، خورشت‌ها، سالادها و دیگر غذاها اضافه کنید تا طعم و مزه آن‌ها را تقویت کنید. همچنین، می‌توانید کنسرو لوبیا چیتی با قارچ را به عنوان افزودنی یا ایستاده به همراه غذاهای دیگر استفاده کنید.

  4. ارزش غذایی: لوبیا چیتی و قارچ دو مؤلفه اصلی کنسرو هستند که حاوی مواد مغذی مهمی مانند پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند. استفاده از کنسرو لوبیا چیتی با قارچ می‌تواند به تنوع و تغذیه بهتر غذاهای شما کمک کند.

  5. راحتی و قابلیت استفاده: با داشتن کنسرو لوبیا چیتی با قارچ، شما همیشه یک منبع لوبیا چیتی با قارچ در دسترس دارید که می‌توانید در هر زمانی که به آن نیاز دارید، از آن استفاده کنید. این به شما امکان می‌دهد به سرعت و به راحتی غذاهای مختلفی را تهیه کنید و در هنگام نیاز فوری به مواد غذایی استفاده کنید.

با توجه به این ویژگی‌ها، کنسرو لوبیا چیتی با قارچ به عنوان یک گزینه آسان، سریع و مغذی در آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

مشخصات فنی عکس کنسرو لوبیا چیتی با قارچ

ابعاد:                               3126 در 2262 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               3.28 مگابایت

 

نکات عکس کنسرو لوبیا چیتی با قارچ

در این عکس از کنسرو لوبیا چیتی با قارج استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از کنسرو لوبیا چیتی با قارچ استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی غذاها و کارت ویزیت سوپر مارکت یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 


کنسرو لوبیا چیتی , عکس کنسرو لوبیا چیتی با قارچ , محصول غذایی , کنسرو ایرانی , عکس کنسرو لوبیا چیتی , تصویر کنسرو لوبیا چیتی با قارچ , محصول غذایی ایرانی , کنسرو لوبیا با قارچ , کنسرو لوبیا , تصویر کنسرو لوبیا چیتی , کنسرو لوبیا چیتی با قارچ ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325