کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه فرنگی

شناسه مطلب : 424719
ابعاد :2616 در 1920 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :2.66 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/04/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه فرنگی

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه فرنگی، یک غذای آماده و محبوب است که شامل لوبیا چیتی پخته و کنسرو شده است که با سس گوجه فرنگی ترکیب می‌شود. این کنسرو با داشتن لوبیا چیتی بافتی نرم و سس گوجه فرنگی خوشمزه، طعم و غلظتی منحصر به فرد ایجاد می‌کند.

کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه فرنگی می‌تواند به عنوان یک غذای آماده و سریع الاستفاده مورد استفاده قرار بگیرد. برخی از کاربردهای آن عبارتند از:

  1. تهیه غذاهای مختلف: با داشتن کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه فرنگی، می‌توانید به سرعت غذاهای متنوعی مانند خورشت‌ها، سوپ‌ها، چلوکباب، پیتزا و حتی ساندویچ‌ها را تهیه کنید. کافیست لوبیا چیتی را به همراه سس گوجه فرنگی گرم کنید و به عنوان تزئینی یا ماده اصلی در غذاهایتان استفاده کنید.

  2. غذای کمکی و پیش آماده: کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه فرنگی می‌تواند به عنوان غذای کمکی در همراهی با غذاهای اصلی مورد استفاده قرار گیرد. می‌توانید آن را به همراه برنج، نان یا سایر غذاهای مورد علاقه‌تان سرو کنید.

  3. افزودن به سالادها و خورشت‌ها: می‌توانید کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه فرنگی را به سالادهای مختلف اضافه کنید تا طعم و مزه آن را تنوع بخشید. همچنین، می‌توانید آن را به خورشت‌ها، کاری‌ها و غذاهای دلخواه خود اضافه کنید تا به آن‌ها طعم و کیفیت بیشتری ببخشید.

توجه داشته باشید که ممکن است کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه فرنگی حاوی مواد نگهدارنده باشد. قبل از استفاده، برچسب محصول را بخوانید و نکات مربوط به نگهداری و استفاده را رعایت کنید.

 

ویژگی کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه فرنگی

یکی از ویژگی‌های مهم کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه فرنگی، پذیرش آسان و آماده برای مصرف است. موارد ویژگی دیگر عبارتند از:

  1. طولانی‌مدت بودن: کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه فرنگی به دلیل فرآیند کنسروکردن، می‌تواند به مدت طولانی ماندگاری داشته باشد. این به شما امکان می‌دهد تا در هر زمان که نیاز دارید، از آن استفاده کنید.

  2. راحتی در استفاده: برای مصرف کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه فرنگی، تنها کافی است آن را گرم کنید و می‌توانید به صورت مستقیم در غذاهای خود استفاده کنید. این می‌تواند به شما زمان و تلاش برای پخت و طبخ از ابتدا را صرفه جویی کند.

  3. طعم و کیفیت: با توجه به فرآیند کنسروکردن، طعم و کیفیت لوبیا چیتی و سس گوجه فرنگی در کنسرو حفظ می‌شود. این به شما امکان می‌دهد تا در هر زمان که می‌خواهید، از طعم خوشمزه و بافت لوبیا چیتی لذت ببرید.

  4. مقدار محصول: کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه فرنگی معمولاً به شکل بسته‌بندی‌های استاندارد عرضه می‌شود که حاوی مقدار مشخصی لوبیا چیتی و سس گوجه فرنگی است. این به شما اطمینان می‌دهد که مقدار مورد نیاز خود را به راحتی و در دسترس دارید.

توجه داشته باشید که هر کنسرو ممکن است مواد نگهدارنده داشته باشد، بنابراین برچسب محصول را مطالعه کنید و در صورت نیاز، نکات مربوط به نگهداری و استفاده را رعایت کنید.

 

مشخصات فنی عکس کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه فرنگی

ابعاد:                               2616 در 1920 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               2.66 مگابایت

 

نکات عکس کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه فرنگی

در این عکس از کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه فرنگی استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه فرنگی استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی غذاها و کارت ویزیت سوپر مارکت یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 


کنسرو لوبیا , کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه فرنگی , کنسرو لوبیا با سس گوجه فرنگی , کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه , محصول غذایی ایرانی , محصول غذایی , کنسرو لوبیا چیتی , عکس کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه فرنگی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325