کلیسای تادئوس ایران

شناسه مطلب : 437374
ابعاد :7008 در 5472 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :19.8 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/09/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت قره کلیسا

این عکس ایرانی توسط تیم پارس گرافیک به ثبت رسیده است.

قره‌کلیسا یکی از جواهرهای تاریخی در دل منطقه‌ای زیبا و تاریخی استان آذربایجان غربی در ایران است. این کلیسا در فاصله حدود ۱۰ کیلومتری شهر چالدران واقع شده و به لطف معماری منحصر به فرد و جلوه‌های تاریخی‌اش، گردشگران و زائران بسیاری را به خود جلب کرده است.

نام "قره‌کلیسا" از زبان ترکی به معنای "کلیسای سیاه" ترجمه می‌شود و این نام احتمالاً به دلیل رنگ تاریک سنگهای مورد استفاده در ساختمان آن است. قره‌کلیسا در دوره صفویه ساخته شده و تا به امروز نقش مهمی در تاریخ و فرهنگ منطقه داشته است.

این کلیسا به عنوان یکی از مهم‌ترین آثار تاریخی استان آذربایجان غربی شناخته می‌شود و به عنوان یک میراث ملی ایران در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. ساختار و طراحی داخلی و خارجی این کلیسا نمایانگر ذوق و هنر معماران زمان خود است و از نظر تاریخی به عنوان یک مرکز مذهبی مهم نیز شناخته شده است.

قره‌کلیسا به عنوان یک مقصد گردشگری فرهنگی و تاریخی، با فضای آرامش‌بخش و زیبایی‌های طبیعی اطراف، گردشگران را به خود جذب کرده و از زیبایی‌های فرهنگی و تاریخی استان آذربایجان غربی به عنوان یک میراث بی‌قیاس دعوت به عمیق‌تر شناختن این ناحیه می‌کند.

ویژگی قره کلیسا

  1. آرامش بخش و طبیعت دل‌نشین:
      • این منطقه دارای یک طبیعت بکر و آرامش‌بخش است. کوهستان‌ها، دره‌ها و رودخانه‌های آرام در اطراف، احساسی از آرامش و آرامش را به بازدیدکنندگان القا می‌کنند.
  2. پراکندگی کلیساهای تاریخی:
      • یکی از جذابیت‌های بارز این منطقه حضور بسیاری از کلیساهای تاریخی است. این ساختمان‌های باستانی با معماری و جزئیات هنری خود، داستان‌های طولانی و عمیقی از گذشته را برای بازدیدکنندگان به تصویر می‌کشند.
  3. شهرت برای گردشگری فعال:
      • محبوبیت بسیاری از جاذبه‌های گردشگری محلی، این منطقه را به یک مقصد مورد علاقه برای گردشگران و مسافران تبدیل کرده است. اینجا راهی خوبی برای تجربه فعالیت‌های طبیعتی و کاوش در معماری باستانی فراهم می‌کند.
  4. گوناگونی فرهنگی:
      • تنوع فرهنگی در اینجا چشمگیر است، از جشنواره‌ها و مراسمات محلی تا محصولات هنری و دست‌سازه‌های محلی که از اصالت و زیبایی فرهنگ این منطقه شاهکارهایی را به نمایش می‌گذارند.
  5. رنگارنگی هنری:
      • جزئیات هنری در کلیساها و ساختمان‌های تاریخی بسیار چشم‌نواز هستند. نقوش، مجسمه‌ها و زیبایی‌های هنری داخل این ساختمان‌ها جاذبه‌ای برای هر دو بازدیدکننده تاریخ‌دوست و هنرمند ایجاد می‌کنند. 

 

 

مشخصات فنی عکس قره کلیسا

ابعاد:                                7008 در 4672 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             JPG

رنگ:                                قهوه ای 

سایز:                               19.8 مگابایت

در این عکس از قره کلیسا استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از قره کلیسا ایرانی استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی اماکن گردشگری و تاریخی آذربایجان غربی و تصاویر اماکن گردشگری و تاریخی ایران یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.


قره کلیسا , قره کلیسا آذربایجان غربی , اماکن توریستی , کلیسای تادئوس , بنای تاریخی , کلیسای تادئوس مقدس , تصویر قره کلیسا , بنای مذهبی , استان آذربایجان غربی , آذربایجان غربی , کلیسا قره , کلیسای تادئوس آذربایجان , جاذبه توریستی , جاذبه گردشگری , معبد , مکان مذهبی , مکان تاریخی , عکس قره کلیسا , اماکن گردشگری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325