کلاه فرنگی جاذبه گردشگری خوزستان

شناسه مطلب : 433775
ابعاد :3648 در 5472 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :13.0 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/07/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت کلاه فرنگی شوشتر

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است. 

عمارت کلاه فرنگی، یک نماد تاریخی و معماری در شهر اهواز است. این عمارت در قلب شهر واقع شده و به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری منطقه مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

ویژگی کلاه فرنگی شوشتر

عمارت کلاه فرنگی یا به عبارت دیگر عمارت پهلوانی، یکی از نمادهای تاریخی و معماری شهر اهواز در استان خوزستان است. این عمارت در قلب شهر اهواز واقع شده و به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری این منطقه شناخته می‌شود.

ویژگی‌های اصلی عمارت کلاه فرنگی شامل موارد زیر می‌شود:

  1. معماری منحصر به فرد: نام "کلاه فرنگی" به دلیل شباهت نمای خارجی ساختمان به شکل یک کلاه مردانه فرنگی است. این طراحی منحصر به فرد در معماری این عمارت تاثیر زیبایی بسیاری دارد.
  2. سنگفرش‌های زیبا: پله‌های ورودی این عمارت با سنگفرش‌های زیبا و هنرمندانه آن را زینت‌بخشی می‌کنند.
  3. معماری سنتی و مدرن: عمارت کلاه فرنگی ترکیبی از معماری سنتی و مدرن را در خود دارد که این تنوع در استفاده از اجزاء معماری، طراحی زیبا و متفاوتی به عمارت داده است.
  4. مکان تاریخی و موزه: عمارت کلاه فرنگی امروزه به عنوان یک مکان تاریخی و موزه مورد بازدید گردشگران و علاقه‌مندان به تاریخ و فرهنگ منطقه می‌باشد.
  5. مراسمات و نمایش‌ها: این عمارت مکان برگزاری مراسمات فرهنگی، هنری و نمایش‌ها می‌باشد که جذابیت خاصی برای مردم و گردشگران دارد.
  6. نماد مبارزات مردم خوزستان: عمارت کلاه فرنگی به عنوان یک نماد مبارزات و تلاش‌های مردم خوزستان در دوران جنگ ایران و عراق مورد توجه قرار گرفته است.

به طور کلی، عمارت کلاه فرنگی یکی از جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی منحصر به فرد در استان خوزستان و اهواز می‌باشد که توسط مردم و بازدیدکنندگان مورد توجه و تحسین قرار دارد.

 

مشخصات فنی عکس کلاه فرنگی شوشتر

ابعاد:                               3648 در 5472 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای 

سایز:                               13.0 مگابایت

 

نکات عکس کلاه فرنگی شوشتر

در این عکس از کلاه فرنگی شوشتر جاذبه گردشگری خوزستان استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از کلاه فرنگی شوشتر جاذبه گردشگری خوزستان استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی اماکن گردشگری و تاریخی خوزستان و تصاویر اماکن گردشگری و تاریخی ایران یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 

 

 


جاذبه گردشگری ایذه , جاذبه گردشگری خوزستان , کلاه فرنگی جاذبه گردشگری شوشتر , کلاه فرنگی شوشتر , اماکن گردشگری , کلاه فرنگی , اماکن گردشگری ایران , تصویر کلاه فرنگی شوشتر , کلاه فرنگی شوشتر , کلاه فرنگی خوزستان , اماکن گردشگری خوزستان , کلاه فرنگی جاذبه گردشگری خوزستان , عکس کلاه فرنگی شوشتر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325