پودر کیک کاکائویی

شناسه مطلب : 424832
ابعاد :3636 در 2880 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :9.88 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/04/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت پودر کیک کاکائویی

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

پودر کیک کاکائویی یک نوع پودر کیک است که به آن کاکائو اضافه شده است تا به خمیر کیک طعم و رنگ کاکائویی بدهد. کاکائو یک ماده طبیعی با طعم تلخ و شیرین متعلق به بذرهای درخت کاکائو است که به شکل پودر در دسترس قرار می‌گیرد.

پودر کیک کاکائویی برای تهیه کیک‌ها، شیرینی‌ها و دسرها با طعم و رنگ کاکائویی استفاده می‌شود. با افزودن این پودر به خمیر کیک، طعم کاکائویی تلخ و شیرین به خمیر منتقل می‌شود و کیک پخته شده دارای طعم و رنگ کاکائویی متمایل به تلخ و شیرین خواهد بود.

پودر کیک کاکائویی در بازارهای مختلف به طور گسترده موجود است و می‌توانید از آن در آشپزخانه خود برای تهیه کیک‌ها و شیرینی‌های کاکائویی استفاده کنید. این نوع پودر کیک به دلیل طعم و رنگ خاص کاکائو، مورد ترجیح بسیاری از افراد قرار می‌گیرد.

 

ویژگی پودر کیک کاکائویی

ویژگی‌های پودر کیک آماده با طعم کاکائویی عبارتند از:

  1. طعم و رنگ کاکائویی: پودر کیک آماده با طعم کاکائویی دارای طعم شیرین و تلخ کاکائو و رنگ بنفش یا قهوه‌ای مشخصی است. این ویژگی باعث می‌شود کیک پخته شده با این پودر کیک دارای طعم و رنگ کاکائویی متمایل به تلخ و شیرین باشد.

  2. افزودن عمق و غنا: اضافه کردن کاکائو به خمیر کیک باعث می‌شود طعم و رنگ کیک چشم‌نواز‌تر و غنی‌تر شود. طعم تلخ و شیرین کاکائو باعث افزایش عمق و لذت تجربه مصرف می‌شود.

  3. تنوع در استفاده: پودر کیک آماده با طعم کاکائویی در تهیه انواع کیک‌ها، شیرینی‌ها، کاپ‌کیک‌ها و دسرهای کاکائویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این پودر کیک می‌توانید کیک‌ها و شیرینی‌هایی با طعم کاکائوی دلپذیر تهیه کنید.

  4. سهولت استفاده: پودر کیک آماده با طعم کاکائویی بسیار آسان در استفاده است. کافیست آن را با مواد مرطوب مانند تخم‌مرغ، روغن یا کره، شیر و آب ترکیب کرده و خمیر کیک آماده کنید. نیازی به اضافه کردن کاکائو جداگانه نیست.

  5. ماندگاری: پودر کیک آماده با طعم کاکائویی دارای ماندگاری بالا است و می‌توانید آن را برای مدت طولانی نگهداری کنید و در آشپزخانه خود موجود داشته باشید.

  6. محبوبیت: پودر کیک آماده با طعم کاکائویی به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین نوع پودر کیک‌ها شناخته می‌شود. طعم و رنگ کاکائو محبوبیت زیادی در بین افراد دارد و باعث می‌شود پودر کیک آماده با طعم کاکائویی جزو انتخاب‌های معتادین به کاکائو باشد.

 

 

مشخصات فنی عکس پودر کیک کاکائویی

ابعاد:                               3636 در 2880 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، قرمز

سایز:                               9.88 مگابایت

 

نکات عکس پودر کیک کاکائویی

در این عکس از پودر کیک کاکائویی استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از پودر کیک کاکائویی استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی غذاها و کارت ویزیت سوپر مارکت یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 


عکس پودر کیک کاکائویی , پودر کیک شکلاتی , پودر کیک ایرانی , پودر کیک کاکائویی , محصول غذایی , محصول ایرانی , پودر کیک , محصول غذایی ایرانی , تصویر پودر کیک کاکائویی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325