پنجره ارسی مقبره آل یعقوب

شناسه مطلب : 437871
ابعاد :3940 در 5910 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :13.9 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/10/03
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت مقبره آل یعقوب

این عکس ایرانی توسط تیم پارس گرافیک به ثبت رسیده است.

مقبره آل یعقوب در استان آذربایجان غربی ایران واقع شده است. این مکان مربوط به حضرت یعقوب (علیه‌السلام)، یکی از انبیاء اسلام و پسر حضرت اسحاق (علیه‌السلام) و نخستین فرزند حضرت ابراهیم (علیه‌السلام) است. مقبره آل یعقوب به عنوان یک مرکز مهم زیارتی و دینی شناخته می‌شود.

این مقبره در شهر ارومیه و در منطقه‌ای به نام خلخال واقع شده است. زائران از اطراف شهر و کشور به این مکان مقدس سفر می‌کنند تا در این مکان مقدس به عبادت و زیارت پرداخته و از محلی که با تاریخ دینی ارتباط دارد، بهره‌مند شوند. هر ساله، مراسم و مناسبت‌های دینی در این مقبره برگزار می‌شود که تعداد زیادی از مسلمانان و زائران را جذب می‌کند.

ویژگی مقبره آل یعقوب

مقبره آل یعقوب در استان آذربایجان غربی ایران واقع شده و یک مرکز مذهبی با ویژگی‌های زیر است:

  1. مرجعیت مذهبی: مقبره آل یعقوب به عنوان یک مرکز مهم مذهبی مسلمانان شناخته می‌شود و برای زائران و مذهبیان، جایگاه ویژه‌ای دارد.
  2. زیارتگاه معظم: این مقبره به حضرت یعقوب (علیه‌السلام) اختصاص دارد که از انبیاء اسلام و پسر حضرت اسحاق (علیه‌السلام) و نخستین پسر حضرت ابراهیم (علیه‌السلام) است.
  3. مکان جذب زائران: هر ساله تعداد زیادی از مذهبیان و زائران از نقاط مختلف به این مقبره سفر می‌کنند تا در مراسمات دینی شرکت کنند و عبادات خود را انجام دهند.
  4. محل مراسم دینی: در این مکان، مراسمات دینی و زیارتی برگزار می‌شود که به جذب مردم برای احیای اعیاد دینی و انجام عبادات کمک می‌کند.
  5. واقع در منطقه‌ای معنوی: مقبره آل یعقوب در شهر ارومیه و در منطقه خلخال واقع شده و این موقعیت جغرافیایی به آن ابعاد معنوی بیشتری می‌بخشد.
  6. ارتباط با تاریخ و ادبیات: این مکان به عنوان یک آثار تاریخی و مذهبی نیز شناخته می‌شود و ارتباط مستقیم با تاریخ و ادبیات دینی دارد.

 

مشخصات فنی عکس مقبره آل یعقوب

ابعاد:                                3940 در 5910 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             JPG

رنگ:                                قهوه ای 

سایز:                               13.9 مگابایت

در این عکس از مقبره آل یعقوب استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از مقبره آل یعقوب جاذبه گردشگری ایرانی استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی اماکن گردشگری و تاریخی آذربایجان غربی و تصاویر اماکن گردشگری و تاریخی ایران یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.


مقبره آل یعقوب , مقبره آل یعقوب آذربایجان غربی , پنجره ارسی , کاشی کاری , کاشی کاری گل و مرغ , بنای مذهبی , جاذبه توریستی , مقبره آل یعقوب ایران , اماکن گردشگری , استان آذربایجان غربی , عکس مقبره آل یعقوب , مقبره آل یعقوب ارومیه , مقبره آل یعقوب شهرستان مهاباد , جاذبه گردشگری , تصویر مقبره آل یعقوب , بنای تاریخی , آذربایجان غربی , کاشی کاری مقبره آل یعقوب , کاشی کاری گل , مکان تاریخی , معبد , پنجره ارسی مقبره آل یعقوب , مکان مذهبی , اماکن توریستی , کاشی کاری شیر و خورشید ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325