نان خرما سیستان

شناسه مطلب : 425928
ابعاد :3037 در 4998 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :4.72 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت کلوچه خرمایی

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

کلوچه خرمایی سیستان یکی از شیرینی‌های سنتی و محبوب استان سیستان و بلوچستان در ایران است. این شیرینی سنتی با استفاده از خرما و ترکیبی از مواد مانند آرد، روغن، دارچین، هل و... تهیه می‌شود.

کلوچه خرمایی سیستان دارای طعم شیرین و خوشمزه است و ممکن است در قالب‌های مختلفی مانند صفحه‌ای یا گرد تهیه شود. این شیرینی به دلیل ماندگاری مناسب، می‌تواند برای مدت طولانی نگهداری شود.

این شیرینی به عنوان یک سوغات سنتی و محلی استان سیستان و بلوچستان شناخته می‌شود و معمولاً در مراسمات، جشن‌ها و به عنوان هدیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. طعم و بافت خاص کلوچه خرمایی سیستان می‌تواند تجربه خوشایندی را برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورد.

 

ویژگی کلوچه خرمایی

ویژگی‌های نان خرما عبارتند از:

  1. طعم شیرین: نان خرما به دلیل حضور خرما در ترکیب، دارای طعم شیرینی است که برخلاف نان‌های ساده، طعم منحصر به فردی به آن می‌بخشد. طعم شیرین و دلپذیر نان خرما از نتیجه استفاده از خرما به عنوان یک ماده اصلی است.
  2. بافت نرم و لطیف: نان خرما دارای بافتی نرم و لطیف است که در هنگام خوردن آن راحت در دهان آسان راه می‌یابد. این بافت نرم و لطیف، تجربه مصرفی را لذت‌بخش می‌کند و بازتاب دهنده دقت و مهارت در تهیه نان خرما است.
  3. مواد طبیعی: نان خرما از مواد طبیعی و معمولاً ساده تهیه می‌شود. استفاده از خرما، آرد و ممکن است مواد اضافی مانند روغن، شیر یا آب، میوه‌های خشک، مغزها و دارچین را شامل شود. این ویژگی باعث می‌شود نان خرما به عنوان یک نان سالم و غنی از مواد مغذی در نظر گرفته شود.
  4. ماندگاری: نان خرما، به دلیل حضور خرما که یک منبع طبیعی قند است، دارای ماندگاری قابل توجهی است. با استفاده از روش‌های مناسب بسته‌بندی و نگهداری، می‌توان نان خرما را برای مدت طولانی نگهداری کرد و از طعم و کیفیت آن برخوردار بود.
  5. سنتی و محلی: نان خرما یکی از شیرینی‌های سنتی و محلی در بسیاری از مناطق مانند شرق میانه، خاورمیانه و برخی مناطق ایران است. این نان به عنوان یک قسمت از فرهنگ و آداب محلی در نظر گرفته می‌شود و در جشن‌ها، مراسمات و به عنوان یک سوغات محبوب و هدیه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نان خرما با طعم شیرین، بافت نرم و لطیف، استفاده از مواد طبیعی و سنتی بودن خود، یک گزینه منحصر به فرد برای تجربه شیرینی سنتی و سالم است.

 

مشخصات فنی عکس کلوچه خرمایی

ابعاد:                               3037 در 4998 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                زرد

سایز:                               4.72 مگابایت

 

نکات عکس کلوچه خرمایی

در این عکس از کلوچه خرمایی سوغات سیستان و بلوچستان استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از کلوچه خرمایی سوغات سیستان و بلوچستان استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی سوغات و صنایع دستی سیستان و بلوچستان و غذاهای ایرانی یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.


نان خرمایی , شیرینی , کلوچه خرمایی سوغات سیستان , کلوچه خرمایی سوغات سیستان و بلوچستان , کلوچه خرمایی ایرانی , کلوچه خرمایی ایرانی , سوغاتی , سوغات سیستان , سوغات , نان خرما , نان خرما , عکس کلوچه خرمایی , کلوچه خرمایی , سوغات سیستان و بلوچستان , شیرینی ایرانی , تصویر کلوچه خرمایی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325