نان خرما ایرانی

شناسه مطلب : 425900
ابعاد :3180 در 4568 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :5.83 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت کلوچه خرمایی

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

کلوچه خرمایی سیستان یکی از شیرینی‌های سنتی و محلی استان سیستان و بلوچستان در ایران است. این شیرینی سنتی با استفاده از خرما و ترکیبی از مواد مانند آرد، روغن، دارچین، هل و... تهیه می‌شود. کلوچه خرمایی سیستان به صورت صفحه‌ای یا گرد تهیه می‌شود و ممکن است با طرح‌ها و الگوهای زیبا و جذابی تزئین شود.

این شیرینی سنتی و محلی به عنوان یک سوغات خاص استان سیستان و بلوچستان شناخته شده است و در بازارها و فروشگاه‌های محلی این منطقه قابل یافتن است. کلوچه خرمایی سیستان معمولاً در مراسمات، جشن‌ها و به عنوان هدیه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

ویژگی کلوچه خرمایی

کلوچه خرمایی سیستان، علاوه بر طعم و لذیذی که دارد، دارای برخی خواص و مزایای متعدد است:

  1. منبع انرژی: خرما یک منبع طبیعی انرژی است که در کلوچه خرمایی استفاده می‌شود. این شیرینی می‌تواند به عنوان یک منبع انرژی سریع و طبیعی عمل کند.
  2. غنی از فیبر: خرما دارای مقدار قابل توجهی فیبر است که می‌تواند به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک کند و مشکلات مربوط به یبوست را کاهش دهد.
  3. مواد معدنی و ویتامین‌ها: خرما دارای مواد معدنی مانند پتاسیم، مس، منیزیم و مواد مغذی مانند ویتامین C و بتاکاروتن است که می‌تواند به حفظ سلامت قلب، قوام استخوان‌ها و سیستم ایمنی بدن کمک کند.
  4. آنتی‌اکسیدان‌ها: خرما حاوی مقادیر قابل توجهی آنتی‌اکسیدان‌ها مانند فنل‌ها و کاروتنوئیدها است که می‌تواند در مقابله با استرس اکسیداتیو و آسیب سلولی به نقش محافظتی برسد.
  5. مزایای قند طبیعی: خرما به عنوان منبع شیرینی طبیعی در کلوچه خرمایی استفاده می‌شود و می‌تواند به جای قند رافینه و تصفیه شده، یک گزینه سالم‌تر برای برخورد با شیرینی باشد.

با این حال، برای بهره‌بردن بهتر از خواص کلوچه خرمایی سیستان یا هر ماده غذایی دیگر، توصیه می‌شود که مصرف معتدل و تنظیم شده را رعایت کنید و در صورت نیاز، با متخصصان مربوطه مشورت کنید.

 

مشخصات فنی عکس کلوچه خرمایی

ابعاد:                               3180 در 4568 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                زرد

سایز:                               5.83 مگابایت

 

نکات عکس کلوچه خرمایی

در این عکس از کلوچه خرمایی سوغات سیستان و بلوچستان استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از کلوچه خرمایی سوغات سیستان و بلوچستان استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی سوغات و صنایع دستی سیستان و بلوچستان و غذاهای ایرانی یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.


کلوچه خرمایی سوغات سیستان , نان خرما , کلوچه خرمایی ایرانی , کلوچه خرمایی ایرانی , تصویر کلوچه خرمایی , کلوچه خرمایی سوغات سیستان و بلوچستان , سوغات سیستان و بلوچستان , شیرینی , کلوچه خرمایی , سوغاتی , سوغات , عکس کلوچه خرمایی , شیرینی ایرانی , نان خرمایی , نان خرما , سوغات سیستان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325