مسجد شاه جاذبه مذهبی اصفهان

شناسه مطلب : 427640
ابعاد :4532 در 6798 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :26.4 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/05/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت مسجد امام اصفهان

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است. 

در شهر اصفهان در کشور ایران، مسجد جامع و شاه و امام (مسجد نقش جهان) یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری است. این مسجد یکی از نمادهای معروف اصفهان به شمار می‌آید و یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین مساجد جهان است.

مسجد جامع اصفهان در مرکز شهر قدیمی اصفهان واقع شده است و تاریخچه‌ی طولانی‌ای دارد. ساخت این مسجد در دوره‌های مختلف توسط انواع حاکمان و دین‌داران صورت گرفته است و هر بار با زیبایی‌ها و آثار هنری جدیدی به آن افزوده شده است.

از جمله ویژگی‌های معروف این مسجد، کتیبه‌ها و نقوش هنری زیبا، آرامگاه‌های معروفی که در آن قرار دارند و همچنین ساختار معماری آن به ویژه سقف کاشی‌کاری و محل مسجد که هنرمندانه و زیبا طراحی شده است می‌باشد. این مسجد همچنین دارای بسیاری از امکانات مذهبی و معنوی است که برای بازدیدکنندگان و زائران بسیار جذاب است.

اصفهان شهری با تاریخ و فرهنگ بسیار غنی است و بسیاری از مساجد و اثار تاریخی و هنری دیگر نیز در این شهر یافت می‌شوند. بازدید از اصفهان و مسجد جامع و شاه و امام تجربه‌ی بسیار جالبی برای گردشگران و علاقه‌مندان به هنر و فرهنگ ایران خواهد بود.

 

ویژگی مسجد امام اصفهان

ویژگی‌های بارز مسجد شاه اصفهان عبارت‌اند از:

1. کاشی‌کاری هنری: دیوارها، ستون‌ها و طرح‌های داخلی مسجد شاه اصفهان با کاشی‌کاری هنری زیبا و رنگارنگ تزئین شده‌اند. این کاشی‌کاری‌ها به عنوان یکی از زیباترین نمونه‌های هنر دیواری اسلامی شناخته می‌شوند.

2. بزرگی و آرامش: مسجد شاه اصفهان با محوطه‌ی بزرگ و حیاط‌های آرامش‌بخش، فضایی مناسب برای نمازگزاری و آرامش روحی فراهم می‌کند.

3. نمای زیبا: نمای بیرونی مسجد شاه اصفهان با کاشی‌کاری‌های رنگارنگ و نقوش هنری زینت‌بخشی به آن می‌دهد و از دور دیده می‌شود.

4. نورپردازی هنری: نورپردازی داخل مسجد، جلوه‌ای معنوی و روحانی را به محیط می‌بخشد و شب‌های مسجد را به یک پنجره به آسمان تبدیل می‌کند.

مسجد شاه اصفهان به عنوان یکی از مراکز مهم دیدنی اصفهان و همچنین یک نماد از هنر اسلامی و صفوی، همواره مورد توجه بازدیدکنندگان ایرانی و خارجی قرار دارد. بازدید از این مسجد فرصتی مناسب برای آشنایی با هنر اسلامی، فرهنگ ایرانی و تاریخ اصفهان است.

 

مشخصات فنی عکس مسجد امام اصفهان

ابعاد:                               4532 در 6798 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               26.4 مگابایت

 

نکات عکس مسجد امام اصفهان

در این عکس از مسجد امام اصفهان جاذبه گردشگری اصفهان استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از مسجد امام اصفهان جاذبه گردشگری اصفهان استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی اماکن گردشگری و تاریخی اصفهان و تصاویر اماکن گردشگری و تاریخی ایران یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 

 


مسجد شاه عباس , مسجد امام جاذبه مذهبی اصفهان , عکس مسجد امام , تصویر مسجد امام , مسجد امام اصفهان , کاشی کاری مسجد امام , جاذبه گردشگری اصفهان , کاشی کاری مسجد جامع , مسجد جامع , کاشی کاری مسجد , مسجد جامع اصفهان , مسجد امام , اماکن گردشگری , جاذبه مذهبی اصفهان , کاشی کاری مسجد جامع اصفهان , کاشی کاری مسجد شاه , اماکن گردشگری ایران ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325