مسجد جامع

شناسه مطلب : 440354
ابعاد :4672 در 7008 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :32.7 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/11/15
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت مسجد جامع

این عکس ایرانی توسط تیم پارس گرافیک به ثبت رسیده است.

مسجد جامع زنجان، یکی از شاهکارهای معماری و مذهبی شهر زنجان در استان زنجان، ایران، محسوب می‌شود. این مسجد که در مرکز شهر واقع شده، نمونه‌ای برجسته از هنر معماری ایرانی است که از دوران‌های گذشته تا به امروز، توجه و تحسین بسیاری را به خود جلب کرده است.

مسجد جامع زنجان با معماری خاص و بی‌نظیر خود، آثاری بی‌مثال از هنر و ذوق معماران ایرانی را به تصویر می‌کشد. فرهنگ و تاریخ زنجان در این مسجد به نمایش گذاشته شده و زیبایی‌های فرهنگی و معماری این شهر را به زیارتگاهی مقدس تبدیل کرده است.

به‌عنوان یک مرکز فرهنگی و مذهبی، مسجد جامع زنجان همواره میزبان فعالیت‌های متنوعی است که از جمله آن‌ها می‌توان به مراسمات دینی، نمایشگاه‌ها، همایش‌ها، و کلاس‌های آموزشی اشاره کرد. این مسجد نه تنها به عنوان مکانی برای عبادت و طلب آرامش، بلکه به عنوان یک مرکز ترویج ارزش‌های دینی، اخلاقی و فرهنگی در جامعه محلی و ملی نیز شناخته می‌شود.

به طور کلی، مسجد جامع زنجان با زیبایی‌های طبیعی و فرهنگی خود، مکانی مهم برای گردشگران، زائران، و مسلمانان جهان است که در آن می‌توانند به ارامش و تأمل در آثار هنری و معنوی این مکان متبرک بپردازند.

ویژگی مسجد جامع

ویژگی اصلی مسجد جامع زنجان، علاوه بر زیبایی معماری و تاریخی آن، تبدیل شدن به مرکزی فعال برای انجام مراسمات دینی و فرهنگی است. این مسجد به‌عنوان یک نماد معنوی و فرهنگی، همواره در مراسمات مهم مذهبی شهر و منطقه نقش بسزایی داشته و می‌دهد. همچنین، به‌عنوان یک مرکز فرهنگی، مسجد جامع زنجان محلی برای برگزاری همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، و کلاس‌های آموزشی نیز محسوب می‌شود. این ویژگی‌ها، به این مسجد کمک کرده‌اند تا نقش مهمی در حفظ و ارتقاء ارزش‌های فرهنگی و دینی در جامعه محلی ایفا کند و از آن به‌عنوان یکی از مهمترین مراکز فرهنگی و دینی در شهر زنجان یاد شود.

مشخصات فنی عکس مسجد جامع

ابعاد:                               4672 در 7008 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             JPG

رنگ:                                آبی

سایز:                               32.7 مگابایت

در این عکس از مسجد جامع  استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از مسجد جامع جاذبه گردشگری زنجان استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی اماکن گردشگری و تاریخی زنجان و تصاویر اماکن گردشگری و تاریخی ایران یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.


اماکن توریستی , مکان تاریخی , نقوش اسلیمی , مسجد جامع , دیدنی های زنجان , جاذبه توریستی , نقوش گل , مسجد جامع زنجان , زنجان , جاذبه های تاریخی زنجان , تصویر مسجد جامع , عکس مسجد جامع , کاشی کاری , شهر زنجان , مسجد جامع جاذبه گردشگری زنجان , مقرنس , جاذبه گردشگری زنجان , مسجد تاریخی جامع زنجان , مسجد جامع جاذبه مذهبی زنجان , تزئینات مسجد , بنای تاریخی , نقوش هندسی , کاشی , جاذبه گردشگری , کاشی کاری بته جقه , اماکن گردشگری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325