مسجد جامع جاذبه گردشگری ایران

شناسه مطلب : 437192
ابعاد :4314 در 6471 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :16.8 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/09/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت مسجد جامع

این عکس ایرانی توسط تیم پارس گرافیک به ثبت رسیده است.

مسجد جامع ارومیه واقع در شمال غرب ایران، در شهر ارومیه است. این مسجد با تاریخچه‌ای که به دوره صفویه بازمی‌گردد، یکی از نمادهای فرهنگی و مذهبی این شهر محسوب می‌شود. تاریخ احداث دقیق مسجد مبهم است، اما به نظر می‌رسد که در دوره صفویه ساخته شده و تحت تأثیر سبک معماری این دوره قرار گرفته است.

مسجد جامع ارومیه به عنوان یکی از معابد بزرگ و مهم شهر، نقش مهمی در برگزاری مراسمات دینی و نمازهای جمعه دارد. معماری این مسجد، نمونه‌ای از زیبایی و هنر در معماری اسلامی است. ساختار داخلی و خارجی مسجد با نقوش هنری و تزئینات مختلف، جلب توجه هر بازدیدکننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

همچنین، تزئینات داخلی مسجد، شامل نقوش هنری اسلامی، کاشی‌های زیبا و آثار معماری دینی، این مکان را به یک مقصد گردشگری تبدیل کرده است. گردشگران و مسافران از هر کجا که باشند، با بازدید از این مسجد، علاوه بر تجربه مذهبی، با هنر و فرهنگ اسلامی نیز آشنا می‌شوند.

با توجه به زیبایی معماری، ارتباط با تاریخ و فرهنگ، مسجد جامع ارومیه به‌عنوان یک نماد فرهنگی و دینی مهم در این منطقه شناخته می‌شود و به عنوان یکی از مقاصد گردشگری برجسته شهر ارومیه محسوب می‌گردد.

ویژگی مسجد جامع

مسجد جامع ارومیه با تاریخچه‌ای گنجانده شده در دهه‌ها و حتی قرون گذشته، نه تنها به عنوان یک مکان مذهبی مهم در شهر ارومیه بلکه به عنوان یک میراث فرهنگی و هنری ارزشمند در این منطقه شناخته می‌شود.

  1. معماری و زیبایی: مسجد جامع ارومیه به معماری اسلامی خصوصی و زیبا مشهور است. دارای گنبدها، مناره‌ها و زینت‌های هنری است که نمایانگر تلاش و ذوق هنری سازندگان قدیمی است.
  2. تزئینات دینی و هنری: این مسجد ممکن است دارای تزئینات دینی مختلف باشد که علاوه بر جلب توجه مسلمانان به نماز و عبادات، زیبایی هنری فراوانی را به ارمغان می‌آورد.
  3. نقش جامعه مذهبی: به‌عنوان یک مسجد جامع، این مکان نقش مهمی در تحت پوشش گرفتن فعالیت‌های دینی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه دارد. این ارتباط نزدیک با جامعه موجب شده تا مسجد جامع ارومیه یک مرکز تأثیرگذار در زندگی اجتماعی شهر باشد.
  4. جاذبه گردشگری: با توجه به تاریخچه و زیبایی‌های معماری، این مسجد ممکن است به عنوان یک نقطه جذب گردشگران، بخصوص علاقه‌مندان به معماری دینی، شناخته شود.
  5. میراث فرهنگی: به‌عنوان یکی از میراث‌های فرهنگی شهر ارومیه، مسجد جامع نقش حیاتی در حفظ و گسترش فرهنگ و تاریخ این شهر ایفا می‌کند.

مشخصات فنی عکس مسجد جامع

ابعاد:                                4314 در 6471 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             JPG

رنگ:                                سفید

سایز:                               16.8 مگابایت

در این عکس از مسجد جامع استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از مسجد جامع ایرانی استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی اماکن گردشگری و تاریخی آذربایجان غربی و تصاویر اماکن گردشگری و تاریخی ایران یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.


ارومیه , تصویر با کیفیت ارومیه , تصویر جاذبه گردشگری , عکس جاذبه گردشگری , تصویر با کیفیت جاذبه گردشگری , عکس ارومیه , مسجد جامع , جاذبه گردشگری ایرانی , تصویر با کیفیت مسجد جامع , تصویر ارومیه , عکس با کیفیت جاذبه گردشگری , عکس مسجد جامع , مقرنس , مسجد جامع ارومیه , مسجد ارومیه , جاذبه گردشگری , جاذبه گردشگری ارومیه , عکس با کیفیت ارومیه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325