مدرسه هدایت

شناسه مطلب : 438448
ابعاد :4672 در 7008 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :17.8 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/10/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت مدرسه هدایت

این عکس ایرانی توسط تیم پارس گرافیک به ثبت رسیده است.

مدرسه هدایت در استان آذربایجان غربی یکی از مراکز آموزشی برجسته است که با نام "هدایت" شناخته می‌شود. این مدرسه نقش مهمی در ارتقاء سطح دانش و تربیت نسل جوان در این ناحیه ایفا می‌کند. با تدارک برنامه‌های تحصیلی مناسب و استانداردهای آموزشی ملی، مدرسه هدایت به تربیت دانش‌آموزان با مهارت‌های علمی و اخلاقی مؤثر می‌پردازد.

این مؤسسه آموزشی ممکن است با تأکید بر اصول اخلاقی و ارزش‌های اسلامی، به تربیت دانش‌آموزان بر اساس این اصول بپردازد. مدرسه هدایت آذربایجان غربی احتمالاً یکی از مدارس برجسته و تأثیرگذار در این منطقه است که به توسعه فرهنگ آموزشی و پرورشی این منطقه کمک می‌کند و در مسیر رشد و تعالی جامعه مشارکت فعّال دارد.

ویژگی مدرسه هدایت

مدرسه هدایت در استان آذربایجان غربی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که آن را از سایر مؤسسات آموزشی تمایز می‌دهد. یکی از ویژگی‌های بارز این مدرسه، ارائه برنامه‌های تحصیلی با کیفیت و متنوع است که باعث تربیت دانش‌آموزان با توانمندی‌های علمی و عقاید اخلاقی مستدام می‌شود.

مدرسه هدایت آذربایجان غربی احتمالاً به دلیل محوریت بر توسعه دانش و مهارت‌های علمی فردی، همواره در مقام اهمیت قرار گرفته و نقش فعالی در شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان ایفا می‌کند. همچنین، احتمالاً به منظور ارتقاء اخلاق و ارزش‌های اجتماعی در دانش‌آموزان، برنامه‌های تربیتی خاصی اجرا می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این مدرسه ممکن است نهادینه‌سازی فرهنگ آموزشی پویا و تعاملی باشد که به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد تا بهترین انتخاب‌ها را برای آینده‌ی خود انجام دهند. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند تا مدرسه هدایت به عنوان یک مرکز تحصیلی نمونه و تأثیرگذار در منطقه شناخته شود.

مشخصات فنی عکس مدرسه هدایت

ابعاد:                               4672 در 7008 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             JPG

رنگ:                                قهوه ای 

سایز:                               17.8 مگابایت

در این عکس از مدرسه هدایت استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از مدرسه هدایت جاذبه گردشگری ایرانی استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی اماکن گردشگری و تاریخی آذربایجان غربی و تصاویر اماکن گردشگری و تاریخی ایران یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.


جاذبه گردشگری , تصویر مدرسه هدایت , بنای تاریخی , مدرسه ارومیه , آذربایجان غربی , اماکن گردشگری , مدرسه هدایت جاذبه گردشگری ارومیه , مدرسه هدایت , اماکن توریستی , مکان مذهبی , ارسی , پنجره ارسی , استان آذربایجان غربی , معبد , مدرسه آذربایجان غربی , بنای مذهبی , مدرسه هدایت آذربایجان غربی , مکان تاریخی , مدرسه هدایت ارومیه , جاذبه توریستی , عکس مدرسه هدایت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325