مدرسه هدایت ارومیه

شناسه مطلب : 438449
ابعاد :4672 در 7008 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :29.9 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/10/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت مدرسه هدایت

این عکس ایرانی توسط تیم پارس گرافیک به ثبت رسیده است.

مدرسه هدایت در استان آذربایجان غربی یکی از مدارس برجسته است. این موسسه با نام "هدایت" شناخته می‌شود و نقش اساسی در آموزش و پرورش جوانان و نوجوانان در این منطقه دارد. این مدرسه با ارائه برنامه‌های تحصیلی با کیفیت و با توجه به استانداردهای آموزشی ملی، به تربیت دانش‌آموزان با توانمندی‌های علمی و اخلاقی می‌پردازد. مدرسه هدایت آذربایجان غربی احتمالاً یکی از مراکز معتبر و محبوب آموزشی در این ناحیه است که در پیشبرد سطح آموزش و پرورش منطقه دخیل است و به توسعه و رشد جامعه محلی کمک می‌کند.

ویژگی مدرسه هدایت

مدرسه هدایت در استان آذربایجان غربی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که آن را از سایر مؤسسات آموزشی متمایز می‌کند. این مدرسه با ارائه برنامه‌های تحصیلی متنوع و کیفیتی، به تربیت و پرورش دانش‌آموزان با مهارت‌های علمی و عملی بالا می‌پردازد. یکی از ویژگی‌های بارز مدرسه هدایت آذربایجان غربی ممکن است توجه به ارزش‌های اخلاقی و تربیتی در کنار آموزش علمی باشد که به شکل جامع و کاملی دانش‌آموزان را تربیت می‌دهد. همچنین، احتمالاً مدرسه هدایت با دارا بودن امکانات و تجهیزات آموزشی پیشرفته، به دانش‌آموزان فرصت مناسبی برای یادگیری و توسعه مهارت‌هایشان فراهم می‌کند. این ویژگی‌ها ممکن است باعث جذب و ترغیب دانش‌آموزان و والدین به انتخاب این مدرسه برای تحصیل کودکانشان شود.

مشخصات فنی عکس مدرسه هدایت

ابعاد:                               4672 در 7008 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             JPG

رنگ:                                قهوه ای 

سایز:                               29.9 مگابایت

در این عکس از مدرسه هدایت استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از مدرسه هدایت جاذبه گردشگری ایرانی استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی اماکن گردشگری و تاریخی آذربایجان غربی و تصاویر اماکن گردشگری و تاریخی ایران یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.


آذربایجان غربی , بنای تاریخی , پنجره ارسی , تصویر مدرسه هدایت , ارسی , مکان تاریخی , جاذبه گردشگری , مکان مذهبی , مدرسه ارومیه , مدرسه هدایت آذربایجان غربی , مدرسه آذربایجان غربی , معبد , مدرسه هدایت , استان آذربایجان غربی , جاذبه توریستی , بنای مذهبی , عکس مدرسه هدایت , مدرسه هدایت ارومیه , اماکن گردشگری , اماکن توریستی , مدرسه هدایت جاذبه گردشگری ارومیه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325