مدرسه هدایت آذربایجان غربی

شناسه مطلب : 438435
ابعاد :4672 در 7008 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :27.9 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/10/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت مدرسه هدایت

این عکس ایرانی توسط تیم پارس گرافیک به ثبت رسیده است.

مدرسه هدایت در استان آذربایجان غربی یکی از مؤسسات آموزشی مهم است. این مدرسه با نام "هدایت" شناخته می‌شود و نقش مهمی در ارتقاء سطح دانش و تربیت جوانان در این منطقه ایفا می‌کند. با ارائه برنامه‌های تحصیلی متنوع و استانداردهای آموزشی کشور، این مدرسه به تربیت دانش‌آموزان محلی با مهارت‌های علمی و اخلاقی پرداخته و جهت رشد و توسعه جامعه محلی تلاش می‌نماید. احتمالاً مدرسه هدایت آذربایجان غربی به عنوان یکی از مراکز تحصیلی محبوب و تأثیرگذار در این منطقه شناخته می‌شود، که در ترقی آموزش و پرورش منطقه سهیم است.

ویژگی مدرسه هدایت

مدرسه هدایت در استان آذربایجان غربی با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، یکی از مؤسسات آموزشی برجسته است. این مدرسه با نام "هدایت" شناخته می‌شود و برنامه‌های آموزشی‌اش به‌گونه‌ای تدوین شده‌اند که علاوه بر ارتقاء دانش علمی دانش‌آموزان، به پرورش اخلاق اسلامی نیز توجه ویژه‌ای دارد.

یکی از ویژگی‌های مهم این مدرسه، ارائه استانداردهای بالا در زمینه آموزش و پرورش است. برنامه‌های تحصیلی متنوع این مدرسه به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد تا در حوزه‌های مختلف علمی و هنری بهترین تجربه را کسب کنند.

همچنین، مدرسه هدایت با تأکید بر ارتقاء اخلاقیات و ارزش‌های انسانی، به تربیت دانش‌آموزانی که علاوه بر داشتن دانش فنی، اخلاقیات اسلامی را نیز در فرآیند یادگیری‌شان جلب کرده‌اند، می‌پردازد.

این مدرسه احتمالاً به عنوان یک نهاد آموزشی محبوب و با تأثیر در جامعه محلی شناخته می‌شود که با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد خود، در ارتقاء سطح علمی و اخلاقی دانش‌آموزان و تحول در عرصه آموزش و پرورش منطقه نقش موثری ایفا می‌کند.

مشخصات فنی عکس مدرسه هدایت

ابعاد:                               4672 در 7008 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             JPG

رنگ:                                آبی ، قهوه ای 

سایز:                               27.9 مگابایت

در این عکس از مدرسه هدایت استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از مدرسه هدایت جاذبه گردشگری ایرانی استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی اماکن گردشگری و تاریخی آذربایجان غربی و تصاویر اماکن گردشگری و تاریخی ایران یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.


بنای مذهبی , جاذبه توریستی , مکان مذهبی , عکس مدرسه هدایت , مدرسه آذربایجان غربی , مکان تاریخی , معبد , مدرسه هدایت ارومیه , اماکن گردشگری , تصویر مدرسه هدایت , اماکن توریستی , استان آذربایجان غربی , بنای تاریخی , مدرسه ارومیه , مدرسه هدایت , آذربایجان غربی , مدرسه هدایت آذربایجان غربی , مدرسه هدایت جاذبه گردشگری ارومیه , جاذبه گردشگری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325