مدرسه شوکتیه بیرجند

شناسه مطلب : 433356
ابعاد :3648 در 5472 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :13.7 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/07/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت مدرسه شوکتیه بیرجند

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

مدرسه شوکتیه بیرجند یکی از مهمترین مراکز آموزشی و فرهنگی در شهر بیرجند و استان خراسان جنوبی، ایران است. این مدرسه به نام معروف خانوادگی "شوکتیه" شناخته می‌شود که به میرزا محمد تقی خان، معروف به "آقا شوکت" نام برده شده است. مدرسه شوکتیه در دوره قاجاریه تأسیس شده و تاریخچه بلندی در زمینه آموزش و فرهنگ دارد. این مدرسه دارای معماری زیبا و تاریخی است و نقش مهمی در حفظ و گسترش فرهنگ و هنر در این منطقه ایفا کرده است.

ویژگی مدرسه شوکتیه بیرجند

مدرسه شوکتیه یکی از مدارس معتبر و معروف در شهر بیرجند، استان خراسان جنوبی، ایران، است. این مدرسه به نام کامل "مدرسه شوکتیه" شناخته می‌شود و تاریخچه‌ای تاریخی و فرهنگی دارد. در ادامه، برخی اطلاعات و ویژگی‌های این مدرسه ذکر میشود:

1. تاریخچه: مدرسه شوکتیه یکی از مدارس سنتی و تاریخی بیرجند است. این مدرسه تاریخچه‌ای عریق دارد و از زمانهای گذشته به عنوان یک مرکز آموزشی برجسته شناخته می‌شود.

2. بنا و معماری: مدرسه شوکتیه از نظر معماری و ساختمانی دارای جزئیات زیبا و طراحی سنتی است. بسیاری از مدارس سنتی ایران، معمولاً دارای دیواره‌ها و دروازه‌های زیبا و از طراحی‌های معماری منحصر به فردی برخوردارند.

3. آموزش: مدرسه شوکتیه از دیرباز به عنوان مکانی برای ارائه آموزش‌های مذهبی و فرهنگی به دانش‌آموزان محلی و علاقه‌مندان به مذهب و اخلاق از دیرباز به کار می‌رفته است. این مدرسه علاوه بر درس‌های معمولی، مواد آموزشی مذهبی و فرهنگی نیز به دانش‌آموزان ارائه می‌دهد.

4. اهمیت تاریخی و فرهنگی: مدرسه شوکتیه به عنوان یک نماد از تاریخ و فرهنگ شهر بیرجند و ایران شناخته می‌شود. این مکان اهمیت تاریخی و فرهنگی دارد و به محافظت از تاریخ این ناحیه و ارتقاء فرهنگ محلی کمک می‌کند.

مشخصات فنی عکس مدرسه شوکتیه بیرجند

ابعاد:                                3648 در 5472 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               13.7 مگابایت

 

نکات عکس مدرسه شوکتیه بیرجند

در این عکس از مدرسه شوکتیه بیرجند جاذبه گردشگری خراسان جنوبی استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از مدرسه شوکتیه بیرجند جاذبه گردشگری خراسان جنوبی استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی اماکن گردشگری و تاریخی خراسان جنوبی  و تصاویر اماکن گردشگری و تاریخی ایران یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 

 


جاذبه گردشگری خراسان جنوبی , خراسان جنوبی , مدرسه شوکتیه جاذبه گردشگری بیرجند , شهرستان بیرجند , مدرسه شوکتیه خراسان جنوبی , مدرسه بیرجند , اماکن گردشگری , مدرسه شوکتیه جاذبه گردشگری خراسان جنوبی , اماکن گردشگری ایران , عکس مدرسه شوکتیه بیرجند , جاذبه دیدنی خراسان جنوبی , بیرجند , تصویر مدرسه شوکتیه بیرجند , جاذبه گردشگری بیرجند , مدرسه شوکتیه بیرجند ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325