مجسمه مقبره چالدران

شناسه مطلب : 438054
ابعاد :3401 در 5101 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :11.8 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/10/05
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت مقبره چالدران

این عکس ایرانی توسط تیم پارس گرافیک به ثبت رسیده است.

مقبره چالدران یکی از مقامات مهم تاریخی و مذهبی در استان آذربایجان غربی ایران است که در نزدیکی شهرستان مهاباد واقع شده است. این مقبره به عنوان یک مرقد مقدس و متبرک در این منطقه شناخته می‌شود و جاذبه‌ای مهم برای زائران و گردشگران دارد.

نام "چالدران" احتمالاً از واژه‌های فارسی "چال" به معنای "دره" و "دران" به معنای "سرد" گرفته شده است و به معنای "دره‌ی سرد" است. معماری مقبره چالدران به سبک اسلامی و ایرانی شکل گرفته و شامل ساختمان‌ها و گنبدهای زیبایی می‌شود که جلب توجه هر بازدیدکننده‌ای را به خود می‌کند.

این مقبره به‌عنوان مکانی مقدس در هر سال برخی از مردم به دلیل زیبایی‌های معماری و همچنین جشنواره‌ها و مراسم دینی که در این مکان برگزار می‌شود، به اینجا سفر می‌کنند. به عنوان یکی از مراکز مهم زیارتی این منطقه، مقبره چالدران نقش مهمی در حفظ و ارتقاء تاریخ و فرهنگ این ناحیه دارد.

ویژگی مقبره چالدران

مقبره چالدران از نظر معماری، مذهبیت و تاریخی یک جاذبه فراوان دارد. این مقبره دارای ویژگی‌هایی مانند:

  1. معماری استثنایی: ساختمان‌ها و گنبدهای زیبایی که به سبک ایرانی و اسلامی طراحی شده‌اند، جلب توجه هر بازدیدکننده‌ای را به خود می‌کشانند. زیبایی و طراحی معماری این مکان از جذابیت‌های اصلی آن است.
  2. مکان متبرک و مقدس: به عنوان مرقدی متبرک و مهم، این مقبره برای زائران و مسافران دارای اهمیت ویژه‌ای است و به دلیل ارتباط با مفاهیم دینی و معنوی، جاذبه‌ای برای مذهبیان و زائران دارد.
  3. جاذبه گردشگری: جلوه‌های تاریخی و مذهبی این مکان باعث شده تا گردشگران و بازدیدکنندگان از سراسر نقاط به این مکان سفر کنند تا از زیبایی‌های معماری و فرهنگ این منطقه بهره‌مند شوند.
  4. مرکز فرهنگی: برگزاری مراسمات و جشنواره‌های دینی و مذهبی در این مکان باعث شده تا مقبره چالدران به عنوان یک مرکز فرهنگی و مذهبی مهم در این منطقه شناخته شود و نقش بزرگی در حفظ و ارتقاء فرهنگ و تاریخ منطقه ایفا کند.

مشخصات فنی عکس مقبره چالدران

ابعاد:                               3401 در 5101 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             JPG

رنگ:                                قهوه ای 

سایز:                              11.8 مگابایت

در این عکس از مقبره چالدران استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از مقبره چالدران جاذبه گردشگری ایرانی استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی اماکن گردشگری و تاریخی آذربایجان غربی و تصاویر اماکن گردشگری و تاریخی ایران یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.


جاذبه گردشگری مقبره چالدران , اماکن گردشگری , عکس مقبره چالدران , مقبره چالدران آذربایجان غربی , مکان تاریخی , آذربایجان غربی , استان آذربایجان غربی , مقبره چالدران ایران , مقبره چالدران ارومیه , تصویر مقبره چالدران , مکان مذهبی , معبد , اماکن توریستی , مقبره چالدران , بنای تاریخی , بنای مذهبی , جاذبه گردشگری , مجسمه , مجسمه مقبره چالدوران , جاذبه توریستی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325