غار ده شیخ پاتاوه جاذبه گردشگری شهرستان دنا

شناسه مطلب : 427032
ابعاد :4672 در 7008 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :17.8 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/05/04
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت ده شیخ پاتاوه کهگیلویه و بویراحمد

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

غار ده شیخ پاتاوه، به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در ایران، همچنان برای گردشگران محلی و خارجی جذابیت خاصی دارد. این غار به دلیل طبیعت زیبا و تراشه‌های منحصربه‌فرد خود، محلی است که برای دست‌یافتن به آرامش و خلوتی با محیط طبیعی بی‌نظیر، پیشنهاد می‌شود.

ورود به غار ده شیخ پاتاوه از طریق یک تالار باز در میان جنگل‌های زیبای شهرستان دنا انجام می‌شود و این مسیر پیاده‌روی لذت‌بخشی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد. داخل غار نیز میلیون‌ها سال تغییرات زمین و جریان‌های آبی، تراشه‌ها و سالن‌های طبیعی بی‌نظیری را شکل داده‌اند که به واسطه‌ی رنگارنگی و نورپردازی طبیعی، دیداری شگفت‌انگیز را به همراه دارند.

بازدید از غار ده شیخ پاتاوه فرصتی است برای آشنایی با زیبایی‌های طبیعی این منطقه و لمس نزدیک با نمای طبیعت اطراف. گردشگران می‌توانند از اطراف غار نیز به مناظر شگفت‌انگیز کوهستانی و جنگل‌های دل‌نشین لذت ببرند.

 

ویژگی ده شیخ پاتاوه کهگیلویه و بویراحمد

ویژگی‌های غار ده شیخ پاتاوه از جمله ویژگی‌های جالب و جذاب آن عبارتند از:

1. زیبایی طبیعی: غار ده شیخ پاتاوه با تراشه‌ها و سالن‌های طبیعی خیره‌کننده‌ای که توسط سیالات آبی طبیعی به‌وجود آمده، زیبایی فوق‌العاده‌ای دارد. رنگ‌ها و نورپردازی طبیعی داخل غار، این محل را به یک چشم‌انداز زیبا تبدیل می‌کند.

2. جذابیت کانی‌ها: غار ده شیخ پاتاوه به دلیل وجود آثار کانی و معدنی فراوان در تراشه‌ها و دیواره‌های غار، به‌ویژه برای کسانی که به علم زمین‌شناسی علاقه‌مند هستند، جذابیت بیشتری دارد.

3. مکانی بکر و کم‌تر شناخته‌شده: غار ده شیخ پاتاوه در گذشته به‌دلیل بکر بودن و کم‌تر شناخته‌شدن در مقایسه با سایر غارهای معروف، به‌تازگی به‌عنوان یک مقصد گردشگری برجسته شناخته‌شده است. این مکان فرصتی برای کاوش و کشف‌های جدید در میان طبیعت فراهم می‌کند.

4. ارتباط با فرهنگ محلی: بازدید از غار ده شیخ پاتاوه، به گردشگران اجازه می‌دهد به نزدیک‌ترین موقعیت‌های زندگی مردم روستایی این منطقه سفر کنند و با فرهنگ و زندگی‌شان آشنا شوند.

5. منطقه‌ای بکر و آرام: مناطق اطراف غار ده شیخ پاتاوه که به‌صورت کوهستانی، جنگلی و دشتی متنوع هستند، این مکان را به یک منطقه‌ی بکر و آرام برای گردش و استراحت تبدیل می‌کند.

6. مناسب برای عکاسی: برای علاقه‌مندان به عکاسی طبیعت و مناظر زیبا، غار ده شیخ پاتاوه مکانی مناسب برای گرفتن عکس‌های زیبا و خاطره‌انگیز است.

 

مشخصات فنی عکس ده شیخ پاتاوه کهگیلویه و بویراحمد

ابعاد:                               4672 در 7008 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی ، بنفش

سایز:                               17.8 مگابایت

 

نکات عکس ده شیخ پاتاوه کهگیلویه و بویراحمد

در این عکس از ده شیخ پاتاوه جاذبه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از ده شیخ پاتاوه جاذبه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی اماکن گردشگری و تاریخی کهگیلویه و بویراحمد و تصاویر اماکن گردشگری و تاریخی ایران یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 

 


کهگیلویه و بویر احمد , غار ده شیخ پاتاوه جاذبه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد , اماکن گردشگری ایران , غار ده شیخ پاتاوه , عکس غار ده شیخ پاتاوه , جاذبه گردشگری کهگیلویه و بویر احمد , اماکن گردشگری , تصویر غار ده شیخ پاتاوه , ده شیخ پاتاوه , غار ده شیخ پاتاوه ایران ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325