عکس با کیفیت کنسرو نخود فرنگی

شناسه مطلب : 424712
ابعاد :2910 در 2034 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :3.11 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/04/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت کنسرو نخود فرنگی

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

کنسرو نخود فرنگی یک نوع غذای آماده است که شامل نخود فرنگی پخته و کنسرو شده می‌شود. نخود فرنگی یا همان نخود سبز، یک نوع حبوبات است که از خانواده لگومینوزها به حساب می‌آید و در بسیاری از غذاها و غذاهای آماده استفاده می‌شود.

کنسرو نخود فرنگی معمولاً با پخت و ضدعفونی کردن نخود فرنگی تهیه می‌شود. سپس نخود فرنگی پخته درون بطری یا قوطی قرار داده می‌شود و با مایعی مثل آب، نمک و احتمالاً مواد نگهدارنده دیگری که به محافظت از طعم و بافت نخود فرنگی کمک می‌کند، پر می‌شود. بعد از پر کردن قوطی یا بطری، آن را محکم می‌بندند و به منظور نگهداری در مدت طولانی‌تر، کنسرو نخود فرنگی را در دمای اتاق یا در یخچال نگه می‌دارند.

کنسرو نخود فرنگی می‌تواند برای تهیه غذاهای مختلفی مانند خورشت‌ها، سالادها، سوپ‌ها و غذاهای آماده دیگر استفاده شود. با داشتن نخود فرنگی کنسرو شده، می‌توانید به سرعت و راحتی یک ماده غذایی مفید را به غذاهایتان اضافه کنید.

 

ویژگی کنسرو نخود فرنگی

به‌عنوان یک محصول غذایی، کنسرو نخود فرنگی دارای ویژگی‌های زیر است:

  1. نگهداری طولانی‌مدت: یکی از ویژگی‌های اصلی کنسروها، قابلیت نگهداری طولانی‌مدت آن‌هاست. با بسته‌بندی مناسب و استفاده از روش‌های ضدعفونی، کنسرو نخود فرنگی می‌تواند در دمای اتاق و بدون نیاز به یخچال تا چندین ماه یا حتی سال مورد استفاده قرار بگیرد.

  2. آسانی استفاده: کنسرو نخود فرنگی به صورت آماده تهیه شده است و نیازی به آماده سازی قبلی ندارد. شما می‌توانید آن را مستقیماً به غذاهای خود اضافه کنید و یا در تهیه سالادها، سوپ‌ها، خورشت‌ها و غیره استفاده کنید. این امر زمان و زحمت طبخ را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.

  3. حفظ مقدار مغذی: کنسرو نخود فرنگی به دلیل روش‌های پخت و ضدعفونی، میزان مغذی و مفید نخود فرنگی را حفظ می‌کند. این حبوبات غنی از پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است که حفظ این مواد مغذی در کنسروها از اهمیت بالایی برخوردار است.

  4. قابلیت استفاده در هر زمان و مکان: یکی از مزایای کنسروها، قابلیت استفاده در هر زمان و مکان است. شما می‌توانید کنسرو نخود فرنگی را به‌راحتی در خانه، در سفرها، در کمپینگ، در محل کار و غیره استفاده کنید. همچنین، برخی از کنسروها حاوی روکش باز شونده هستند که امکان مصرف قسمتی از محتوا و بسته‌بندی مجدد را فراهم می‌کند.

  5. تنوع در استفاده: کنسرو نخود فرنگی می‌تواند در تهیه انواع غذاها مورد استفاده قرار گیرد. می‌توانید آن را در خورشت‌ها، سوپ‌ها، سالادها، پلوها، ریزوتوها و غیره استفاده کنید. این تنوع استفاده، به شما امکان می‌دهد تا به سرعت و به راحتی غذاهای متنوع و شاداب را تهیه کنید.

به‌طور کلی، کنسرو نخود فرنگی به عنوان یک ماده غذایی آماده، مفید، قابل نگهداری و با قابلیت استفاده آسان مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند به تنوع و غنای غذایی شما اضافه کند.

 

مشخصات فنی عکس کنسرو نخود فرنگی

ابعاد:                               2910 در 2034 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               3.11 مگابایت

 

نکات عکس کنسرو نخود فرنگی

در این عکس از کنسرو نخود فرنگی استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از کنسرو نخود فرنگی استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی غذاها و کارت ویزیت سوپر مارکت یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 


کنسرو نخود فرنگی , نخود فرنگی , محصول غذایی ایرانی , عکس کنسرو نخود فرنگی , تصویر کنسرو نخود فرنگی , محصول غذایی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325