عکس با کیفیت مسجد جامع یاسوج

شناسه مطلب : 427182
ابعاد :4672 در 7008 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :23.4 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/05/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت مسجد جامع یاسوج

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

مسجد جامع یاسوج یکی از مهمترین و تاریخی‌ترین معابر دینی در منطقه کهگیلویه و بویراحمد در ایران است. این مسجد با داشتن طراحی هنری و معماری خاص، زیبا و شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد و از زمان احداث آن، به عنوان یک نماد از فرهنگ و تاریخ منطقه تلقی می‌شود.

باشکوهی و کمال معماری مسجد جامع یاسوج، به عنوان یکی از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری منطقه، باعث جلب توجه مسافران و بازدیدکنندگان متعددی می‌شود. گنبدهای زیبا و منحصر به فرد، بناهای تاریخی، محراب‌ها و تزیینات هنری داخلی و خارجی، به مسجد جامع یاسوج جلوه‌ی متفاوتی بخشیده‌اند.

این مسجد، به عنوان یک مکان مذهبی و تاریخی، نقش مهمی در ارتقاء فرهنگ و ارزش‌های دینی و معنوی منطقه دارد. از نظر مسلمانان، مسجد جامع یاسوج از آن جهت که به اقامه نماز و انجام عبادات اختصاص دارد، بسیار ارزشمند است و محلی است که افراد برای ارتباط با خداوند و تقویت روابط معنوی خود به آن مراجعه می‌کنند.

 

ویژگی مسجد جامع یاسوج

ویژگی برجسته مسجد جامع یاسوج، زیبایی و تنوع تزیینات هنری آن است. این مسجد با توجه به استفاده از الگوهای هنری اسلامی و معماری ایرانی، دارای تزیینات غنی و منحصر به فردی می‌باشد که جلوه‌ای بی‌نظیر به آن می‌بخشد.

تزیینات هنری مسجد جامع یاسوج شامل مواردی از قبیل معرق‌کاری، نقاشی‌های دیواری، نقاشی‌های فرش، معماری سنگی و مجسمه‌های زیبا می‌شود. همه این تزیینات هنری با دقت و صرفه‌جویی در جزئیات اجرا شده‌اند و ترکیبی هارمونیک از رنگ‌ها و نقوش را به‌وجود آورده‌اند.

نمونه‌هایی از تزیینات هنری مسجد جامع یاسوج شامل طرح‌های هنری معماری سنگی در درون و بیرون مسجد، آجرکاری‌ها و معرق‌کاری‌های زیبا در ستون‌ها و دیوارها، فرش‌های با نقوش معنوی و هنری، و مجسمه‌های مذهبی و تاریخی است.

این تزیینات هنری باعث ایجاد یک فضای معنوی و آرام در مسجد جامع یاسوج می‌شود و با وجود زیبایی‌های خود، بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند و برای آن‌ها تجربه‌ای خاص از هنر و فرهنگ اسلامی فراهم می‌آورد. این ویژگی‌های هنری و تزییناتی، مسجد جامع یاسوج را به یک مکان منحصر به فرد برای دیدن و بازدید می‌کنندگان تبدیل کرده است.

 

مشخصات فنی عکس مسجد جامع یاسوج

ابعاد:                               4672 در 7008 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                               23.4 مگابایت

 

نکات عکس مسجد جامع یاسوج

در این عکس از مسجد جامع یاسوج جاذبه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از مسجد جامع یاسوج جاذبه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی اماکن گردشگری و تاریخی کهگیلویه و بویراحمد و تصاویر اماکن گردشگری و تاریخی ایران یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 

 


مسجد جامع جاذبه مذهبی یاسوج , مسجد یاسوج , جاذبه گردشگری کهگیلویه و بویر احمد , تصویر مسجد جامع یاسوج , اماکن گردشگری ایران , جاذبه گردشگری , کاشی کاری , مسجد جامع , کاشی کاری مسجد جامع یاسوج , مسجد جامع یاسوج , کاشی کاری مسجد جامع , کهگیلویه و بویر احمد , عکس مسجد جامع یاسوج , اماکن گردشگری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325