عکس با کیفیت مراسم شیرخوارگان

شناسه مطلب : 424199
ابعاد :2839 در 4259 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :1.80 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/04/04
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت خانم ایرانی همراه کودک

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

ماه محرم یکی از ماه‌های مقدس در تقویم اسلامی است که برای اهل بیت علیهم السلام و طرفداران اهل بیت اهمیت ویژه‌ای دارد. این ماه به عنوان ماه عزاداری و سوگواری برای شهدای کربلا شناخته می‌شود. در این ماه، واقعه تلخ عاشورا و شهادت امام حسین علیه السلام و یارانش بزرگداشت می‌شود و مراسمات عزاداری برگزار می‌شود.

محرم در بین شیعیان به عنوان ماهی از عزاداری و سوگواری شناخته می‌شود و طرفداران اهل بیت در این ماه عزاداری کربلا را برگزار می‌کنند. این مراسمات شامل مداحی‌ها، مرثیه‌خوانی، تجمعات عزاداری، سخنرانی‌ها و نمایش‌های تئاتری است. هدف اصلی این مراسمات برگزاری عزاداری و بزرگداشت شهدای کربلا است و ابراز عشق، محبت و وفاداری به اهل بیت علیهم السلام می‌باشد.

عزاداران در این مراسمات عموماً لباس‌های سیاه و عباهای مشکی پوشیده و با حمل پرچم‌ها و علم‌های سیاه، در تجمعات عزاداری شرکت می‌کنند. این مراسمات فرصتی است برای معنویت، تأمل و تأثر در قدرت و صبر در برابر ستم و سختی‌های زندگی. آنها در طول این مراسمات با شعرها و مداحی‌ها درباره رویدادهای عاشورا و شهدای کربلا احساسات عزاداری و سوگواری خود را بیان می‌کنند.

 

مراسم شیرخوارگان در ماه محرم 

مراسم شیرخوارگان محرم یکی از مراسم مهم در دوران محرم است که برای کودکان و نوزادان برگزار می‌شود. این مراسم به خصوص برای کودکان زیر سن ۳ سال تدارک دیده شده است و هدف آن ارائه فرهنگ و معارف اسلامی و بزرگداشت شهدای کربلا به کودکان است.

در این مراسم، کودکان با همراهی والدین خود به جمعیتی مشترک می‌پیوندند و با رعایت مواعظ و آموزه‌های اخلاقی، بازگویی داستان و واقعه عاشورا و زندگی اهل بیت (ع) را تجربه می‌کنند. این مراسمات شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. مداحی و مرثیه‌خوانی: مداحان و مرثیه‌سراها با خواندن مداحی‌ها و مرثیه‌هایی که واقعه عاشورا را به زندگی کودکان منتقل می‌کنند، احساسات کودکان را به سمت عزاداری و تأمل در این واقعه هدایت می‌کنند.

  2. بازی و نمایش‌ها: برخی از مراسمات شیرخوارگان شامل بازی‌ها و نمایش‌هایی است که با استفاده از عروسک‌ها، صحنه‌هایی از عاشورا و داستان‌های مرتبط را به تصویر می‌کشند. این بازی‌ها و نمایش‌ها کودکان را به سمت فهم بهتر و همدردی با شهدای کربلا سوق می‌دهند.

 

مشخصات فنی عکس خانم ایرانی همراه کودک

ابعاد:                               2839 در 4259 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               1.80 مگابایت

 

نکات عکس خانم ایرانی همراه کودک

در این عکس از خانم ایرانی همراه کودک استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از خانم ایرانی همراه کودک استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی بنر مذهبی و بنر محرم یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 


تصویر محرم , مراسم عزاداری , مرد ایرانی با لباس مشکی , چفیه , پسر با لباس مشکی , مراسم مذهبی , پسر , مراسم شیرخوارگان , مرد ایرانی , عاشورا , تاسوعا , عکس محرم , ماه محرم , مراسم محرم , ماه عزاداری , مرد , محرم , لباس مشکی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325