عکس با کیفیت مراسم شیرخوارگان

شناسه مطلب : 424152
ابعاد :3315 در 4972 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :3.11 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/04/03
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت خانم ایرانی همراه کودک

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

ماه محرم، اولین ماه تقویم اسلامی است و یکی از ماه‌های مهم و مقدس در اسلام می‌باشد. این ماه، براساس تقویم هجری قمری محاسبه می‌شود. محرم یکی از ماه‌هایی است که در آن مراسم سوگواری و عزاداری برای شهادت امام حسین (ع) و یارانش در روز عاشورا برگزار می‌شود.

روز عاشورا در روز دهم ماه محرم است و این روز به یاد واقعه تلخ و تأثیرگذار کربلا است که در سال 61 هجری قمری رخ داد. در این روز، امام حسین (ع) و 72 تن از یارانش، به دست سپاهیان ستمگر یزید بن معاویه به شهادت رسیدند.

ماه محرم به‌عنوان ماهی پر از احزان و غم در تاریخ شیعیان محسوب می‌شود. در طول این ماه، مراسم و رویدادهای مذهبی برگزار می‌شود که عزاداران و شیعیان در آنها شرکت می‌کنند. این مراسم شامل عزاداری، مرثیه‌سرایی، سینه زنی، تعزیه‌خوانی و نمایشگاه‌های مرتبط با واقعه عاشورا می‌باشد.

ماه محرم و مراسم محرم، زمینه‌ای برای تجدید میثاق با ارزش‌های دینی، تأکید بر عدالت و استمرار مبارزه با استبداد فراهم می‌کند و در این ماه، شیعیان سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) را تسلیم می‌کنند و از تضحیات ایشان در راه خدا و برای حفظ اسلام و عدالت تقدیر و تجدید میثاق می‌کنند.

 

مراسم شیرخوارگان در ماه محرم 

 حضور کودکان در مراسم محرم، به طور کلی بستگی به سن، بالغیت و توانایی درک و درک صحیح مفاهیم دارد. در بسیاری از جوامع شیعه، کودکان به همراه خانواده‌هایشان در مراسم محرم شرکت می‌کنند. این حضور کودکان در مراسم می‌تواند به آنها فرصتی برای آشنایی با اهمیت واقعه عاشورا، آموزش ارزش‌های دینی و اخلاقی، و ایجاد ارتباط با تاریخ و هویت دینی خود بدهد.

همایش شیرخوارگان حسینی هر سال در نخستین جمعه ماه محرم برگزار می‎شود؛ این مراسم در 7500 نقطه کشور و 45 کشور جهان برگزار شده و در این آیین، مادران، نوزادان شیرخوار خود را با پوشاندن لباس‎های سفید و سبز به عنوان نماد پرچم علوی و با پیشانی‌بندهای «یا ابوالفضل العباس» و «یا صاحب الزمان (عج)»، در این اجتماع بزرگ حاضر کردند.

مادران و شیر خوارگان حسینی در این آیین عزاداری با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت «علی اصغر (ع)»، طفل شش ماهه حاضر در كربلا، اعلام کردند آموزه های قیام كربلا و درس بزرگ آن و همچنین پیام آن كه از سوی حضرت «زینب كبری (س)» ماندگار شد را از همان كودكی و شیرخوارگی در رگ، پی و وجود كودكان خود ماندگار خواهند كرد.

 

مشخصات فنی عکس خانم ایرانی همراه کودک

ابعاد:                               3315 در 4972 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               3.11 مگابایت

 

نکات عکس خانم ایرانی همراه کودک

در این عکس از خانم ایرانی همراه کودک استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از خانم ایرانی همراه کودک استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی بنر مذهبی و بنر محرم یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 


مرد ایرانی , تصویر محرم , مرد , مراسم عزاداری , عاشورا , چفیه , پسر , ماه محرم , ماه عزاداری , تاسوعا , مراسم شیرخوارگان , پسر با لباس مشکی , محرم , مراسم مذهبی , مرد ایرانی با لباس مشکی , لباس مشکی , مراسم محرم , عکس محرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325