عکس با کیفیت عمارت کلاه فرنگی

شناسه مطلب : 433228
ابعاد :3437 در 5155 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :14.7 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/07/18
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت عمارت کلاه فرنگی بیرجند

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

عمارت کلاه فرنگی بیرجند یکی از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی در شهر بیرجند، استان خراسان جنوبی، ایران است. این عمارت به خاطر معماری منحصر به فرد و شکل خاص آن شناخته می‌شود و مکانی محبوب برای بازدیدکنندگان و گردشگران محسوب می‌شود.

ویژگی عمارت کلاه فرنگی بیرجند

عمارت کلاه فرنگی یکی از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی در شهر بیرجند، استان خراسان جنوبی، ایران می‌باشد. این عمارت به دلیل معماری خاص و منحصر به فرد خود در این شهر شناخته می‌شود. ویژگی‌ها و اطلاعات مرتبط با عمارت کلاه فرنگی به شرح زیر می‌باشد:

  1. معماری منحصر به فرد: عمارت کلاه فرنگی به دلیل دارا بودن یک ساختمان با سقفی شکلاتی و شبیه به یک کلاه فرنگی به نام خانه‌ی "داک کلاه" یا "عمارت کلاه فرنگی" معروف است. این معماری خاص باعث می‌شود که این ساختمان از سایر بناهای تاریخی متمایز باشد.
  2. مرکز فعالیت‌های فرهنگی: عمارت کلاه فرنگی معمولاً به عنوان مکانی برای برگزاری نمایشگاه‌ها، نمایش‌های هنری، سمینارها، کارگاه‌های آموزشی و فعالیت‌های فرهنگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  3. تاریخچه تاریخی: این ساختمان دارای تاریخچه تاریخی و فرهنگی مهمی برای شهر بیرجند است و به عنوان یکی از آثار تاریخی شهر شناخته می‌شود.
  4. جذب گردشگران: علاقه‌مندان به تاریخ، هنر و معماری محلی می‌توانند این عمارت را بازدید کرده و از معماری زیبا و فعالیت‌های فرهنگی محلی بهره‌برند.

مشخصات فنی عکس عمارت کلاه فرنگی بیرجند

ابعاد:                                3437 در 5155 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز ، زرد 

سایز:                               14.7 مگابایت

 

نکات عکس عمارت کلاه فرنگی بیرجند

در این عکس از عمارت کلاه فرنگی بیرجند جاذبه گردشگری خراسان جنوبی استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از عمارت کلاه فرنگی بیرجند جاذبه گردشگری خراسان جنوبی استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی اماکن گردشگری و تاریخی خراسان جنوبی  و تصاویر اماکن گردشگری و تاریخی ایران یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 

 


جاذبه گردشگری خراسان جنوبی , جاذبه دیدنی خراسان جنوبی , بیرجند , جاذبه گردشگری بیرجند , خراسان جنوبی , عمارت کلاه فرنگی بیرجند , اماکن گردشگری , عمارت کلاه فرنگی جاذبه گردشگری بیرجند , تصویر عمارت کلاه فرنگی بیرجند , عمارت کلاه فرنگی , کلاه فرنگی بیرجند , اماکن گردشگری ایران , عمارت بیرجند , شهرستان بیرجند , عکس عمارت کلاه فرنگی بیرجند , کلاه فرنگی بیزجند ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325