عکس با کیفیت سوهان کنجدی

شناسه مطلب : 423902
ابعاد :3359 در 5038 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :6.83 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت سوهان کنجدی

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

یکی از خوشمزه‌ترین و معروف‌ترین سوغات استان مازندران، یک شیرینی قدیمی با نام پشت زیک است. این شیرینی، طعم و عطر دلپذیری دارد و در میان مردم مازندران به سوهان‌کنجدی نیز شهرت یافته است. در تهیه این شیرینی، شکر، کنجد و عسل گردو کره زعفران حل استفاده شده است.

سوهان قم یکی از معروف ترین سوغاتی های این شهر است که طعم و مزه ای منحصر به فرد دارد. این محصول معمولا با نوشیدنی هایی مانند چایی میل می‌شود.

 

ویژگی سوهان کنجدی

سوهان کنجدی قم، یکی از تولیدات منحصر به فرد و متمایز این شهر است. خواص این محصول فراتر از طعم و مزه‌ای که به آن می‌دهد، به صحت بدن نیز مرتبط است. در ادامه به برخی از خواص متمایز سوهان کنجدی قم اشاره می‌کنیم:

  1. غنی از مواد معدنی: سوهان کنجدی قم حاوی مقادیر قابل توجهی از مواد معدنی مانند کلسیم، آهن، منیزیم و فسفر است. این مواد معدنی برای حفظ سلامت استخوان‌ها، عملکرد عضلات و سیستم عصبی بسیار اهمیت دارند.

  2. پروتئین بالا: سوهان کنجدی قم منبع عالیی از پروتئین است. پروتئین‌ها برای ساخت و تعمیر بافت‌های بدن و همچنین عملکرد صحیح عضلات ضروری هستند.

  3. اسیدهای چرب سالم: سوهان کنجدی حاوی اسیدهای چرب ناسازگار و اشباع نشده مفیدی است که به حفظ سلامت قلب و عروق کمک کرده و سطح کلسترول بد را کاهش می‌دهد.

  4. آنتی‌اکسیدان‌ها: سوهان کنجدی قم دارای آنتی‌اکسیدان‌های مختلفی است که می‌توانند در مقابله با استرس اکسیداتیو و پیشگیری از بروز بیماری‌های مزمن مانند سرطان مؤثر باشند.

  5. افزایش انرژی: مصرف سوهان کنجدی قم به دلیل حاوی کربوهیدرات‌های ساده و پروتئین، می‌تواند انرژی لازم برای فعالیت‌های روزانه را فراهم کند و خستگی را کاهش دهد.

 

مشخصات فنی عکس سوهان کنجدی

ابعاد:                               3359 در 5038 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                زرد

سایز:                               6.83 مگابایت

 

نکات عکس سوهان کنجدی

در این عکس از سوهان کنجدی سوغات قم و مازندران استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از سوهان کنجدی سوغات قم و مازندران استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی سوغات و صنایع دستی قم و سوغات و صنایع دستی مازندران یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 


سوغات قم , سوهان کنجدی قم , شکلات کنجدی , پشت زیک , تصویر سوهان کنجدی , سوهان کنجدی سوغات قم , سوغاتی , سوغات , عکس سوهان کنجدی , سوغات مازندران , سوهان کنجدی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325