عکس با کیفیت ارگ کلاه فرنگی

شناسه مطلب : 427294
ابعاد :6857 در 4571 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :20.4 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/05/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت ارگ کلاه فرنگی بیرجند

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

ارگ کلاه فرنگی بیرجند که همچنین با نام ارگ رشیدیه نیز شناخته می‌شود، یکی از عناصر مهم تاریخی و فرهنگی شهر بیرجند و استان خراسان جنوبی است. این ارگ به دوره قاجاریه برمی‌گردد و بنا در دوران حکومت محمد‌علی شاه قاجار در قرن نوزدهم ساخته شد.

 

ویژگی ارگ کلاه فرنگی بیرجند

ویژگی‌های بارز ارگ کلاه فرنگی بیرجند عبارتند از:

1. معماری و طراحی: این ارگ به سبک معماری ایرانی قاجاری ساخته شده و دارای نقوش و طرح‌های متنوعی است. ورودی اصلی ارگ به شکل کلاه فرنگی بزرگی طراحی شده است که از آن همین نام "کلاه فرنگی" به این ارگ نسبت داده شده است.

2. مصرف سنگ‌های معدنی: برای ساخت این ارگ از سنگ‌های معدنی محلی و منطقه‌ای بهره‌برداری شده است که به زیبایی و استحکام این بنا کمک کرده است.

3. اهمیت تاریخی و فرهنگی: ارگ کلاه فرنگی بیرجند از نظر تاریخی و فرهنگی اهمیت دارد و نمادی از تاریخ و فرهنگ منطقه خراسان جنوبی است. بازدید از این ارگ برای مسافران و گردشگران، یک تجربه فرهنگی و تاریخی بی‌نظیر می‌باشد.

4. حفظ و نگهداری: ارگ کلاه فرنگی بیرجند در طول سال‌ها به دلیل اهمیت تاریخی خود، تحت حفظ و نگهداری اداره‌ی میراث فرهنگی قرار داشته است تا این بنا به نسل‌های آتی منتقل شود.

5. جاذبه‌ی گردشگری: به علت اهمیت تاریخی و فرهنگی خود، ارگ کلاه فرنگی بیرجند یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم شهر بیرجند و استان خراسان جنوبی محسوب می‌شود که هر ساله مسافران و گردشگرانی را به خود جذب می‌کند.

 

مشخصات فنی عکس ارگ کلاه فرنگی بیرجند

ابعاد:                               6857 در 4571 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               20.4 مگابایت

 

نکات عکس ارگ کلاه فرنگی بیرجند

در این عکس از ارگ کلاه فرنگی بیرجند جاذبه گردشگری خراسان جنوبی استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از ارگ کلاه فرنگی بیرجند جاذبه گردشگری خراسان جنوبی استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی اماکن گردشگری و تاریخی خراسان جنوبی  و تصاویر اماکن گردشگری و تاریخی ایران یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 

 


عکس ارگ کلاه فرنگی بیرجند , ارگ کلاه فرنگی , جاذبه دیدنی خراسان جنوبی , ارگ کلاه فرنگی بیرجند , بیرجند , جاذبه گردشگری خراسان جنوبی , اماکن گردشگری ایران , ارگ کلاه فرنگی جاذبه گردشگری بیرجند , خراسان جنوبی , تصویر ارگ کلاه فرنگی بیرجند , اماکن گردشگری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325