عکس با کیفیت ابراهیم رئیسی

شناسه مطلب : 423550
ابعاد :3648 در 5472 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :4.64 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/03/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت سید ابراهیم رئیسی

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

ابراهیم رئیسی (متولد ۲۵ بهمن ۱۳۳۶) یک سیاستمدار و اقتصاددان ایرانی است. او در دولت‌های مختلف ایران به عنوان وزیر امور خارجه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس دفتر ریاست جمهوری خدمت کرده است. رئیسی نیز به عنوان یکی از محورهای اصلی دولت‌های محمود احمدی‌نژاد و حسن روحانی در سیاست خارجی ایران محسوب می‌شود.

او دارای تحصیلات عالی در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد و دکترای علوم سیاسی از دانشگاه سوربون در فرانسه است. رئیسی همچنین به عنوان استاد دانشگاه و مدرس در دانشگاه‌های مختلف ایران فعالیت کرده است.

براهیم رئیسی در سیاست خارجی ایران نقش مهمی ایفا کرده و در مذاکرات هسته‌ای ایران نیز نقش برجسته‌ای داشته است. همچنین، او برای تقویت روابط ایران با کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین تلاش کرده است.

 

فعالیت های سید ابراهیم رئیسی

  1. تحصیلات و تدریس: رئیسی دارای دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه امیرکبیر است. وی در طول سال‌ها در دانشگاه‌های مختلف ایران به تدریس پرداخته است و از جمله اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر بوده است.
  2. عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی: رئیسی عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۸۸ را بر عهده داشت. این شورا به منظور ارتقای فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در جامعه تشکیل شده است.
  3. سمینارها و نشریات: سید ابراهیم رئیسی برخی از سمینارها و کنفرانس‌های مرتبط با مسائل علمی و فناوری را برگزار کرده است. همچنین، در طول سال‌ها مقالات و نوشته‌های متعددی در نشریات مختلف منتشر کرده است.
  4. فعالیت‌های سیاسی: رئیسی به عنوان یک سیاست‌مدار نیز فعالیت داشته است. وی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰ کاندیدایی را به عهده گرفته و در این انتخابات به عنوان یکی از نامزدهای اصلی مطرح شده است.

 

مشخصات فنی عکس سید ابراهیم رئیسی

ابعاد:                                3648 در 5472 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               4.64 مگابایت

 

نکات عکس سید ابراهیم رئیسی

در این عکس از سید ابراهیم رئیسی روئیس جمهور ایران استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از سید ابراهیم رئیسی استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی بنر ها و عکس سیاسی یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 


عکس سید ابراهیم رئیسی , ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران , سید ابراهیم رئیسی , رئیس جمهور , رئیس جمهور ایران , تصویر سید ابراهیم رئیسی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325