طبیعت چهارمحال و بختیاری

شناسه مطلب : 434308
ابعاد :3648 در 5472 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :13.7 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/08/01
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت طبیعت چهارمحال و بختیاری

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

استان چهارمحال و بختیاری واقع در جنوب غربی ایران است و مشتمل بر جنوب شرقی زاگرس و رشته کوه‌های دنا است. این استان دارای مردمانی از قومیت‌های مختلف از جمله لر، قشقایی و ترکمن است و تنوع فرهنگی و زبانی دارد. تاریخچه طولانی و پر از آثار تاریخی، معماری قدیمی، و فرهنگ محلی غنی دارد. مناظر طبیعی زیبا، کوهستان‌ها، رودخانه‌ها و دشت‌ها از دیگر ویژگی‌های این استان هستند. این منطقه جذابیت‌های گردشگری زیادی دارد و برای طبیعت‌گردی و کوهنوردی مناسب است. تولید محصولات کشاورزی نیز از اقتصاد این استان حائز اهمیت است.

ویژگی طبیعت چهارمحال و بختیاری

ویژگی‌های طبیعتی استان چهارمحال و بختیاری شامل موارد زیر می‌شود:

1. کوهستان‌ها: این استان دارای کوهستان‌های بلند و زیبایی است که برای علاقه‌مندان به کوهنوردی و صعودهای کوهی جذابیت دارد. کوهک به عنوان بالاترین قله ایران در این استان واقع شده است.

2. رودخانه‌ها: وجود رودخانه‌های مهمی مانند زاینده‌رود و کارون خرمشهر در این استان باعث می‌شود که مناطقی برای آب‌زی و تفریح آبی فراهم باشد.

3. جنگل‌ها: چهارمحال و بختیاری دارای جنگل‌های زیبا و متنوعی است که میزبان گونه‌های مختلف گیاهی و حیوانی هستند. این جنگل‌ها منطقه‌های معتبر برای توریسم طبیعتی هستند.

4. تنوع زیست‌گی: این استان دارای تنوع زیستی بسیار زیادی است و میزبان گونه‌های مختلف گیاهی و حیوانی می‌شود. از جمله این گونه‌ها می‌توان به گاومیش‌ها، گوسفندهای بومی و پرندگان مهاجر اشاره کرد.

5. مراتع: مراتع گسترده‌ای در این استان وجود دارد که مناطقی مناسب برای چراگاه دام‌ها و گلاب‌گیری هستند.

6. آبشارها: چهارمحال و بختیاری دارای آبشارهای زیبا و شگفت‌آوری است که گردشگران را به خود جذب می‌کنند. آبشار گل‌آغاسو، آبشار چوپانان و آبشار بردلان تنها چند نمونه از آبشارهای این منطقه هستند.

7. آثار باستانی: این استان دارای آثار باستانی و تاریخی مهمی مانند قلعه‌ها و معابد باستانی است که شاهد تاریخ و فرهنگ این منطقه هستند.

8. طبیعت آرامش‌بخش: طبیعت آرامش‌بخش و آرام با تالاب‌ها و دریاچه‌های زیبا وجود دارد که مناسب برای پیاده‌روی و تماشای پرندگان آبزی می‌باشد.

9. فرهنگ عشایری: این استان محل زندگی عشایری است که فرهنگ و زندگی سنتی خود را حفظ کرده‌اند و باعث تنوع فرهنگی و اجتماعی این منطقه شده‌اند.

10. گردشگری طبیعتی: با توجه به تمامی ویژگی‌های طبیعتی چهارمحال و بختیاری، این استان مقصدی مناسب برای گردشگری طبیعتی و ماجراجویی است که میزبان گردشگران از سراسر ایران و جهان می‌باشد.

مشخصات فنی عکس طبیعت چهارمحال و بختیاری

ابعاد:                               3648 در 5472 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 قهوه ای 

سایز:                               13.7 مگابایت

 

نکات عکس طبیعت چهارمحال و بختیاری

در این عکس از طبیعت جاذبه گردشگری چهارمحال و بختیاری استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از طبیعت جاذبه گردشگری چهارمحال و بختیاری استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی اماکن گردشگری و تاریخی کهگیلویه و بویراحمد و تصاویر اماکن گردشگری و تاریخی ایران یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 


جاذبه گردشگری چهارمحال و بختیاری , جاذبه گردشگری , اماکن دیدنی , چهارمحال و بختیاری , تصویر چهارمحال و بختیاری , چهارمحال و بختیاری ایران , شهر چهارمحال و بختیاری , ظبیعت چهارمحال و بختیاری , دیدنی چهارمحال و بختیاری , عکس چهارمحال و بختیاری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325