شیر کاکائو

شناسه مطلب : 424868
ابعاد :4146 در 2418 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :6.16 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/04/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت شیر کاکائو

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

شیر کاکائو، یک نوشیدنی لذیذ است که با ترکیب دو عنصر اصلی یعنی شیر و کاکائو، به وجود می‌آید. این ترکیب معجونی شیرین و دلپذیر ایجاد می‌کند که بسیاری از افراد، به خصوص کودکان، از طعم آن لذت می‌برند.

شیر کاکائو، با طعمی کرمی و شیرین، ذائقه‌های مختلف را جلب می‌کند. عطر و طعم ملايم کاکائو، آن را به یک نوشیدنی شکلاتی و دلچسب تبدیل می‌کند. در اکثر موارد، شیر کاکائو با افزودن قند به مخلوط شیر و کاکائو تهیه می‌شود، اما ممکن است بدون قند نیز سرو شود تا مقدار کمتری قند در آن وجود داشته باشد.

از آنجا که شیر کاکائو در دماهای مختلف مصرف می‌شود، می‌توان آن را به صورت سرد و یا گرم سرو کرد. در فصول گرما، معمولاً با یخ درست و به صورت سرد می‌نوشند و به عنوان یک نوشیدنی خنک کننده محبوب است. اما در فصل سرد، ممکن است با گرم کردن شیر و افزودن ادویه‌هایی مانند دارچین یا نمک، به صورت گرم و راحت‌کننده مصرف شود.

 

ویژگی شیر کاکائو

ویژگی‌های شیر کاکائو عبارتند از:

  1. طعم لذیذ: شیر کاکائو دارای طعم شیرین، کرمی و شکلاتی است که بسیاری از افراد آن را دوست دارند. ترکیب شیر و کاکائو باعث ایجاد یک طعم متفاوت و خوشمزه می‌شود.

  2. قند: معمولاً شیر کاکائو با افزودن قند تهیه می‌شود تا طعم شیرینتر و مطلوبتری داشته باشد. میزان قند ممکن است متفاوت باشد و براساس ترجیحات فردی و محتوای قند مورد استفاده تنظیم می‌شود.

  3. شکلات: حضور کاکائو در شیر کاکائو باعث ایجاد یک طعم شکلاتی ملايم می‌شود. این ویژگی می‌تواند به عنوان یک عامل جذابیت بیشتر در این نوشیدنی محسوب شود.

  4. انواع سرو: شیر کاکائو می‌تواند به صورت سرد و یا گرم سرو شود، بسته به ترجیح فرد و شرایط آب و هوایی. سرو شدن شیر کاکائو با یخ و به صورت سرد در روزهای گرم میتواند انرژی بخش و مرطوب کننده باشد، در حالی که سرو شدن آن گرم و با اضافه کردن ادویه‌ها، مانند دارچین، می‌تواند در روزهای سرد خاصیت راحت‌کننده داشته باشد.

  5. منبع انرژی: شیر کاکائو، به دلیل حضور شیر و کاکائو، می‌تواند منبعی مناسب از انرژی باشد. شیر از پروتئین، کلسیم و ویتامین D برخوردار است، در حالی که کاکائو ممکن است مقداری آنتی‌اکسیدان و فیبر داشته باشد. البته، میزان انرژی و مواد مغذی وابسته به محتوای شیر، کاکائو و سایر مواد افزوده شده است.

  6. مصرف چندمنظوره: شیر کاکائو می‌تواند به عنوان یک نوشیدنی مستقل مصرف شود، همچنین می‌تواند در تهیه دسرها، کیک‌ها، موکتل‌ها و سایر غذاها به عنوان یک مواد مزه‌دهنده استفاده شود.

لازم به ذکر است که میزان قند، کیفیت شیر و کاکائو، افزودنی‌های مورد استفاده و دیگر عوامل می‌توانند ویژگی‌های دقیق تر و منحصر به فرد را تعیین کنند.

 

مشخصات فنی عکس شیر کاکائو

ابعاد:                               4146در 2418 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                               6.16 مگابایت

 

نکات عکس شیر کاکائو

در این عکس از شیر کاکائو استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از شیر کاکائو استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی غذاها و کارت ویزیت سوپر مارکت یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 


محصول غذایی ایرانی , شیر عالیس , شیر ایرانی , عکس شیر , تصویر شیر , شیر کاکائو , محصول غذایی , شیر , محصول ایرانی , شیر کاکائو ایرانی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325