شیرینی کره ای برنجی

شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت شیرینی کره ای برنجی

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

شیرینی کره ای برنجی یکی از شیرینیهای محبوب و خاص است که با استفاده از ترکیب برنج، کره، قند و سایر مواد تهیه میشود. ویژگی متمایز این شیرینی، استفاده از برنج در ترکیب آن است که به آن طعم و قوام خاصی میبخشد.

شیرینی کره ای برنجی دارای طعمی بسیار خوشمزه و لذیذ است. طعم شیرین و ملاحظهپذیر این شیرینی همراه با طعم مطبوع برنج، تجربهای لذتبخش را به ارمغان میآورد.

قوام نرم و لطیف شیرینی کره ای برنجی یکی از ویژگیهای بارز آن است. قوام مناسب این شیرینی همراه با طعم شیرین، در هنگام مصرف آن، حس لطافت و نرمی در دهان ایجاد میکند.

ظاهر زیبا و جذاب نیز از ویژگیهای دیگر شیرینی کره ای برنجی است. این شیرینی معمولاً با تزئینات و آرایش خاصی تزئین میشود که ظاهری زیبا و جذاب به آن میبخشد.

ماندگاری مناسب شیرینی کره ای برنجی نیز از ویژگیهای آن است. به شرطی که به درستی ذخیره و نگهداری شود، میتواند برای مدت طولانیتری قابل استفاده باقی بماند.

 

ویژگی شیرینی کره ای برنجی

ویژگی مهم شیرینی کره ای برنجی، طعم بسیار خوشمزه و لذیذ آن است. طعم شیرینی کره ای برنجی بسیار متعادل و ملاحظهپذیر است و ترکیبی از شیرینی کره ای با عطر و طعم مطبوع برنج را به ارمغان میآورد.

طعم شیرینی کره ای برنجی به طور کلی خاموش و دلنشین است. این شیرینی با ترکیبی منحصر به فرد از کره، برنج و قند، طعمی بسیار متفاوت و خاص به آن میبخشد. طعم شیرینی کره ای برنجی علاوه بر شیرینی و مطبوعی که از قند و برنج به دست میآید، عمق و رنگارنگی از کره را نیز به همراه دارد.

طعم شیرینی کره ای برنجی باعث میشود تا هر لقمه از آن لذت بخش و متفاوت باشد. این طعم یک ترکیب هارمونیک از شیرینی، کرمی، مطبوعی و یکمی خاموشی را به ارمغان میآورد. این ترکیب طعمی لطیف و دلچسب را در دهان ایجاد میکند و تجربهی مصرفی بینظیری را برای عاشقان شیرینی فراهم میکند.

به طور خلاصه، ویژگی مهم شیرینی کره ای برنجی، طعم شیرین، مطبوع و خاموش آن است که به همراه ترکیبی منحصر به فرد از کره، برنج و قند، تجربهی مصرفی خاصی را به ارمغان میآورد.

 

مشخصات فنی عکس شیرینی کره ای برنجی 

ابعاد:                               3648 در 5472 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                زرد

سایز:                               6.92 مگابایت

 

نکات عکس شیرینی کره ای برنجی 

در این عکس از شیرینی کره ای برنجی سوغات قزوین و همدان و ایلام و کرمانشاه استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از شیرینی کره ای برنجی سوغات قزوین و همدان و ایلام و کرمانشاه استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی سوغات و صنایع دستی قزوین و سوغات و صنایع دستی کرمانشاه یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.


شیرینی کره ای برنجی سوغات کرمانشاه , شیرینی کره ای ایرانی , سوغات ایلام , شیرینی کره ای سوغات همدان , سوغات کرمانشاه , شیرینی کره ای برنجی , شیرینی کره ای , شیرینی ایرانی , سوغات , شیرینی کره ای برنجی سوغات همدان , سوغات ایلام , سوغاتس , سوغات قزوین , شیرینی کره ای برنجی سوغات ایلام , عکس شیرینی کره ای , شیرینی کره ای برنجی سوغات قزوین , سوغات همدان , تصویر شیرینی کره ای , سوغات قزوین , سوغات کرمانشاه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325