شیرینی چای سوغات قزوین

شناسه مطلب : 425617
ابعاد :3150 در 4528 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :6.51 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت شیرینی نان چای

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

شیرینی چای یکی از شیرینی‌های محلی و معروف در برخی مناطق ایران است. این شیرینی به صورت تکه‌های کوچک و مستطیلی شکل درست می‌شود و معمولاً به همراه چای سرو می‌شود.

ترکیبات اصلی شیرینی چای شامل آرد، شکر، روغن، تخم مرغ، شیر و اسانس چای می‌باشد. مواد اولیه با هم مخلوط و زمانی برای ترکیب کامل آن‌ها صرف می‌شود. سپس خمیر را در قالب‌های مستطیلی ریخته و به ضخامت دلخواه صاف می‌کنند.

سپس شیرینی چای درون فر در دمای مناسب قرار می‌گیرد و برای مدتی پخته می‌شود تا سطح شیرینی طلایی و چربی‌دار شود. بعد از پخت، شیرینی چای از فر خارج می‌شود و به خنک شدن می‌گذارند.

شیرینی چای با طعم مطبوع و عطر خوشمزه‌ای که از اسانس چای به آن داده می‌شود، مورد استقبال قرار می‌گیرد. این شیرینی عموماً در صبحانه‌ها، عصرانه‌ها یا هنگام نوشیدن چای یا قهوه مصرف می‌شود. همچنین، شیرینی چای به عنوان یکی از خوراکی‌های پرطرفدار در تجمعات خانوادگی، مهمانی‌ها و مناسبت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شیرینی چای به عنوان یک شیرینی محلی، در برخی مناطق ایران بسیار مشهور است و به عنوان یک سوغات محلی نیز به دیگر شهرها و مناطق ارسال می‌شود. طعم و ظاهر منحصر به فرد شیرینی چای، آن را به یک انتخاب عالی برای لذت بردن از شیرینی در کنار نوشیدن چای می‌کند.

 

ویژگی شیرینی نان چای

شیرینی نان چای قزوین دارای ویژگی‌های زیر است:

  1. طعم و عطر خاص: شیرینی نان چای قزوین دارای طعم و عطری منحصر به فرد است که به علت استفاده از مواد اولیه با کیفیت و محلی، ایجاد می‌شود. این شیرینی دارای طعم شیرین و لطیفی است که با عصاره چای عالی ترکیب می‌شود.
  2. قابلیت نگهداری: شیرینی نان چای قزوین دارای ساختاری نرم و محکم است که باعث می‌شود قابلیت نگهداری طولانی‌تری داشته باشد. این ویژگی به مسافران که این شیرینی را به عنوان سوغات می‌خرند، اجازه می‌دهد آن را به مدت طولانی‌تری برداشت کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند.
  3. محصول محلی: شیرینی نان چای قزوین به عنوان یک محصول محلی و تجارتی از قزوین شناخته می‌شود. این شیرینی نماینده فرهنگ و تاریخ این شهر است و به عنوان یک سوغات محبوب، بازدیدکنندگان به یادگاری از قزوین می‌توانند آن را به عنوان هدیه به دوستان و خانواده خود ببرند.
  4. سبک و ساده: شیرینی نان چای قزوین در ظاهری ساده و بدون تزئین تهیه می‌شود. این ویژگی به آن امکان می‌دهد در تمام موقعیت‌ها و مناسبت‌ها مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، سبک ساده آن معمولاً به عنوان همراه چای عصرانه یا صبحانه سرو می‌شود.
  5. ارزش غذایی: شیرینی نان چای قزوین علاوه بر طعم و ظاهر زیبا، دارای ارزش غذایی مناسبی است. با ترکیب مواد اولیه مانند کره، شکر، تخم مرغ و آرد، این شیرینی انرژی و مواد مغذی لازم را فراهم می‌کند.

بنابراین، شیرینی نان چای قزوین با طعم خاص، قابلیت نگهداری، محصول محلی و سبک ساده، به عنوان یک سوغات محبوب و معروف از قزوین شناخته می‌شود.

 

مشخصات فنی عکس شیرینی نان چای

ابعاد:                               3150 در 4528 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                زرد

سایز:                               6.51 مگابایت

 

نکات عکس شیرینی نان چای

در این عکس از شیرینی نان چای قزوین استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از شیرینی نان چای قزوین استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی سوغات و صنایع دستی قزوین و غذاهای ایرانی یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.


سوغات , شیرینی قزوین , شیرینی نان چای ایرانی , تصویر شیرینی نان چای , شیرینی خشک , شیرینی چای , عکس شیرینی نان چای , سوغاتی , شیرینی ایرانی , شیرینی نان چای , شیرینی نان چای سوغات قزوین , سوغات قزوین , شیرینی نان چای قزوین ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325