شیرینی پادرازی

شناسه مطلب : 423964
ابعاد :3124 در 4196 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :5.33 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/31
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت شیرینی پادرازی

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

شیرینی پادرازی یکی از محصولات معروف و سنتی قزوین است. این شیرینی به صورت مربعی شکل با ضخامتی نسبتاً بالا و سطحی صاف و براق تهیه می‌شود. آن را می‌توان با استفاده از آرد، شکر، کره و عسل تهیه کرد. پس از تهیه خمیر، به صورت مربعی می‌شود و روی آن طرحی مانند شبکه‌هایی با استفاده از تکه‌های خرمای خرد شده یا پیستاچی ریز شده قرار داده می‌شود.

شیرینی پادرازی با رنگ طلایی خاص و طعمی خوشمزه تمام شده و ممکن است در برخی از نقاط به صورت خوشه‌های کوچک یا مجموعه‌ای از مربع‌های کوچک ارائه شود. این شیرینی به عنوان یک سوغات محبوب و هدیه‌ای خوب از قزوین شناخته می‌شود و معمولاً در مغازه‌ها و بازارچه‌های قزوین و سایر نقاط کشور قابل دسترسی است.

شیرینی پادرازی علاوه بر قزوین، در سایر شهرها و استان‌های ایران نیز شهرت دارد و به عنوان یکی از خوراکی‌های سنتی محبوب محسوب می‌شود.

 

ویژگی شیرینی پادرازی

شیرینی پادرازی، یکی از شیرینی‌های معروف قزوین است که دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که آن را از سایر شیرینی‌ها متمایز می‌کند. در ادامه به برخی از ویژگی‌های متفاوت شیرینی پادرازی اشاره خواهیم کرد:

  1. استفاده از مواد محلی: شیرینی پادرازی از مواد محلی و قابلیت تأمین آنها در منطقه قزوین تهیه می‌شود. مانند زعفران که در قزوین به میزان زیادی تولید می‌شود. استفاده از این مواد محلی به شیرینی پادرازی طعم و عطری خاص و متفاوت می‌بخشد.

  2. طراحی منحصر به فرد: شیرینی پادرازی دارای طرح‌ها و شکل‌های منحصر به فردی است که آن را از سایر شیرینی‌ها متمایز می‌کند. این طرح‌ها معمولاً با دقت و هنر زیادی طراحی می‌شوند و ظاهر جذاب و زیبایی به شیرینی می‌بخشند.

  3. استفاده از زردچوبه: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد شیرینی پادرازی استفاده از زردچوبه در تهیه آن است. این ماده طبیعی به شیرینی رنگ زردی خاصی می‌بخشد و همچنین به طعم و عطر آن اضافه می‌کند.

  4. ماندگاری بالا: شیرینی پادرازی به دلیل استفاده از مواد باکیفیت و فرایند تهیه صحیح، ماندگاری بالایی دارد. می‌توان این شیرینی را برای مدت طولانی نگهداری کرد بدون اینکه کیفیت و طعم آن تغییر کند.

 

مشخصات فنی عکس شیرینی پادرازی

ابعاد:                               3124 در 4196 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                زرد

سایز:                               5.33 مگابایت

 

نکات عکس شیرینی پادرازی

در این عکس از شیرینی پادرازی سوغات قزوین و خراسان رضوی استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از شیرینی پادرازی سوغات قزوین و خراسان رضوی استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی سوغات و صنایع دستی قزوین و سوغات و صنایع دستی خراسان رضوی یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 


تصویر شیرینی پادرازی , شیرینی پادرازی سوغات مشهد , عکس شیرینی پادرازی , شیرینی پادرازی , شیرینی , شیرینی پادرازی سوغات قزوین , سوغاتی , شیرینی پادرازی سوغات خراسان رضوی , سوغات ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325