شیرینی نان چای

شناسه مطلب : 425562
ابعاد :3328 در 5296 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :7.58 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت شیرینی نان چای

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

شیرینی نان چای یکی از شیرینی‌های محبوب و معروف است که به عنوان سنتی‌ترین همراهی برای نوشیدن چای در ایران شناخته می‌شود. این شیرینی عموماً از آرد، شکر، روغن، تخم مرغ و افزودنی‌های دیگر تهیه می‌شود. آن را می‌توان در انواع شکل‌ها و اندازه‌ها مشاهده کرد، از قطعات کوچک تا صفحات مسطح. شیرینی نان چای عموماً دارای طعم شیرین و ملاحظات لطیفی است که با چای تلخ یا معتدل بسیار خوب ترکیب می‌شود. این شیرینی در قنادی‌ها، فروشگاه‌ها و بازارهای محلی در سراسر ایران و به خصوص در شهرهایی مانند قزوین، تهران، اصفهان و شیراز قابل تهیه است.

 

ویژگی شیرینی نان چای

شیرینی نان چای به عنوان یک شیرینی خوراکی، فواید بهداشتی خاصی ندارد و در مصرف آن باید مقدار مناسب را رعایت کرد. اما هنوز شیرینی نان چای می‌تواند برخی از فواید ذهنی و اجتماعی را به ارمغان بیاورد. به عنوان مثال:

  1. لذت و خوشحالی: مصرف شیرینی نان چای می‌تواند لذت و خوشحالی را برای شما به ارمغان بیاورد. طعم شیرین و ملاحظات لطیف این شیرینی، لذت خوردن آن را تجربه خوبی می‌کند و می‌تواند روحیه و خلق و خوی شما را بهبود بخشد.
  2. ایجاد ارتباط اجتماعی: شیرینی نان چای به‌عنوان یکی از شیرینی‌های محبوب در ایران، می‌تواند به شما در ایجاد ارتباط اجتماعی کمک کند. به‌طور معمول، مصرف این شیرینی همراه با دیگران در هنگام نوشیدن چای، فرصتی برای گفتگو، به اشتراک گذاشتن و لحظات مهم را فراهم می‌کند.
  3. ارزش فرهنگی و تاریخی: شیرینی نان چای به‌عنوان یکی از تراث‌های فرهنگی و تاریخی ایران، ارزش فرهنگی و تاریخی بالایی دارد. مصرف این شیرینی می‌تواند به شما احساس ارتباط با فرهنگ و تاریخ این سرزمین را القا کند و تجربه زنده‌کردن سنت‌های قدیمی و محبوب را فراهم کند.

به‌طور کلی، شیرینی نان چای بیشتر به عنوان یک لذت خوراکی و نمادی از فرهنگ و تاریخ استفاده می‌شود و مصرف آن باید در چارچوبی مناسب و متعادل انجام شود.

 

مشخصات فنی عکس شیرینی نان چای

ابعاد:                               3328 در 5296 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                زرد

سایز:                               7.58 مگابایت

 

نکات عکس شیرینی نان چای

در این عکس از شیرینی نان چای قزوین استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از شیرینی نان چای قزوین استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی سوغات و صنایع دستی قزوین و غذاهای ایرانی یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.


تصویر شیرینی نان چای , سوغات , شیرینی قزوین , سوغات قزوین , نان چای , شیرینی نان چای قزوین , سوغاتی , شیرینی نان چای , عکس شیرینی نان چای , شیرینی خشک , شیرینی ایرانی , شیرینی نان چای سوغات قزوین ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325