شیرینی باقلوا: شاهکاری خوشمزه از دستان ایرانی

شناسه مطلب : 423477
ابعاد :3648 در 5472 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :7.50 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت شیرینی باقلوا

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

شیرینی باقلوا، به عنوان یک شیرینی سنتی ایران، با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، در دلهای عاشقان خوراکی‌های شیرین جای گرفته است. این شیرینی با ترکیب مواد اولیه مختلف و فرایند تهیه منحصر به فرد خود، یک تجربه بی‌نظیر از طعم و لذت را در اختیار ما قرار می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های شگفت‌انگیز شیرینی باقلوا، طعم بی‌نظیر آن است. ترکیبی از لوز خرد شده، شیره عسل، کره و آرد باقلوا، باعث ایجاد یک طعم شیرین و ملایم با نکته‌ای از لوزیته در دهان می‌شود. این طعم لذت‌بخش و بی‌نظیر شیرینی باقلوا، هر لحظه از مصرف آن را به یاد می‌آورد.

علاوه بر طعم، قوام و کرمی شیرینی باقلوا نیز بسیار متفاوت است. از آنجایی که از آرد باقلوا در تهیه این شیرینی استفاده می‌شود، قوام متمایز و خاصی در ساختار آن حاصل می‌شود. این قوام به همراه کرمی لطیف، هنگام قضم شدن شیرینی باقلوا در دهان، لذتی خاص را به همراه دارد.


ویژگی شیرینی باقلوا

ویژگی‌های شیرینی باقلوا:

  1. الگوهای متنوع: یکی از ویژگی‌های متمایز کننده شیرینی باقلوا، الگوهای زیبا و متنوعی است که بر روی سطح آن قرار می‌گیرد. این الگوها معمولاً با استفاده از خمیر بر روی شیرینی تزئین می‌شوند و به آن شکل و جذابیت بیشتری می‌بخشند.
  2. لایه‌های باریک: یکی از ویژگی‌های برجسته باقلوا، تعداد زیادی لایه باریک است که از خمیر تشکیل شده و با هم پیوسته‌اند. این لایه‌ها احساس لطافت و هشتری را در دهان ایجاد می‌کنند و تجربه‌ی خوشایندی را به همراه دارند.
  3. مغز خاص: در شیرینی باقلوا، از مغزهای خاصی مانند مغز بادام، فندق، یا کاج استفاده می‌شود. این مغزها به دلیل طعم و بافت منحصر به فرد خود، به شیرینی باقلوا طعم و ارزش افزوده می‌دهند.
  4. استفاده از روغن: در تهیه شیرینی باقلوا، روغن به جای کره یا مارگارین استفاده می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که شیرینی باقلوا کمتر چربی داشته باشد و برخلاف برخی دیگر از شیرینی‌ها، سبک و سالم‌تر به نظر برسد.

 

مشخصات فنی عکس شیرینی باقلوا

ابعاد:                                3648 در 5472 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                زرد

سایز:                               7.50 مگابایت

 

نکات عکس شیرینی باقلوا

در این عکس از شیرینی باقلوا سوغات تبریز ، کاشان ، قزوین و یزد استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از شیرینی باقلوا سوغات تبریز ، کاشان ، قزوین و یزد استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی سوغات و صنایع دستی قزوین و سوغات و صنایع دستی یزد یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 


تصویر شیرینی باقلوا , شیرینی , شیرینی باقلوا , سوغات یزد , عکس شیرینی باقلوا , سوغات تبریز , عکس باقلوا , باقلوا , تصویر باقلوا , سوغات ایران , باقلوا ایرانی , سوغات کاشان , سوغات قزوین ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325