سخنرانی سید ابراهیم رئیسی

شناسه مطلب : 423547
ابعاد :3648 در 5472 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :4.35 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/03/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت سید ابراهیم رئیسی

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

سید ابراهیم رئیس‌الساداتی (زادهٔ ۲۳ آذر ۱۳۳۹) سیاستمدار اصول‌گرا، فقیه مسلمان و قاضی ایرانی است که از سال ۱۴۰۰ به‌عنوان هشتمین رئیس‌جمهور ایران مشغول به کار است. او همچنین نایب‌رئیس اول مجلس خبرگان رهبری و از سال ۱۳۹۱، دادستان کل ویژه روحانیت است.

رئیسی پس از گذراندن تحصیلات دورهٔ ابتدایی، دروس حوزوی را نخست در مشهد و از سال ۱۳۵۴ در قم ادامه داد. تحصیلات حوزوی او تا سطح چهار حوزه علمیه است. او همچنین تحصیلات خود را در مدرسه عالی شهید مطهری در رشته فقه و حقوق خصوصی ادامه داده و از رساله دکتری خود با موضوع «تعارض اصل و ظاهر در فقه و حقوق» دفاع کرده‌است. او مدت کوتاهی پس از انقلاب ۱۳۵۷، فعالیت قضایی خود را در ۲۰ سالگی به عنوان دادستان در کرج آغاز کرد و سپس دادستانی همدان را نیز به‌طور هم‌زمان بر عهده گرفت. او در سال ۱۳۶۴ به تهران منتقل شد و جانشین دادستان تهران شد. رئیسی در جریان اعدام‌های دسته‌جمعی زندانی‌های سیاسی در ۱۳۶۷ یکی از اعضای هیئت رسیدگی به وضعیت زندانیان سیاسی معروف به «هیئت مرگ» بود. با آغاز رهبری سید علی خامنه‌ای در سال ۱۳۶۸، رئیسی با حکم محمد یزدی رئیس وقت قوه قضائیه، به عنوان دادستان تهران منصوب شد. او در سال ۱۳۷۳ به عنوان رئیس سازمان بازرسی کل کشور منصوب شد و تا سال ۱۳۸۳ در این سمت بود. او از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۳، معاون اول قوه قضائیه، و در سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۴ دادستان کل کشور بود. در اسفند ۱۳۹۴، رئیسی با حکم خامنه‌ای به تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد. همچنین، او در سال ۱۳۹۶ با حکم خامنه‌ای به مدت پنج سال به عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد. او در سال ۱۳۹۷ از سوی خامنه‌ای به عنوان رئیس قوه قضائیه منصوب شد که پس از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ از این سمت استعفا داد.

 

فعالیت های سید ابراهیم رئیسی

از جمله فعالیت‌های مهم سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰ (2021) می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاندیدایی: سید ابراهیم رئیسی در این انتخابات به عنوان یکی از نامزدهای اصلی شرکت کرد و نام او به‌عنوان یکی از شش نامزد نهایی مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفت.

  • برنامه‌ها و وعده‌ها: رئیسی در طول دوره انتخابات ریاست‌جمهوری برنامه‌ها و وعده‌های مختلفی را مطرح کرد. او بر توجه به رشد اقتصادی، مبارزه با فساد، حمایت از نیروهای کار و تولید، تقویت ارتباط با جامعه بین‌المللی و توسعه فناوری و دانش از جمله محورهای برنامه خود بود.

  • دیدارها و سفرها: سید ابراهیم رئیسی در طول دوره انتخابات برای دیدار با مردم و شرکت در تجمعات و راهپیمایی‌ها به مناطق مختلف ایران سفر کرد. او با گروه‌های مختلف اجتماعی و حامیان خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

  • بحث‌ها و برنامه‌های تلویزیونی: سید ابراهیم رئیسی در دوره انتخابات در برنامه‌های تلویزیونی و برنامه‌های گفتگو و مصاحبه شرکت کرد. در این برنامه‌ها او در مورد برنامه‌های خود، مسائل کشور و چشم‌انداز خود برای آینده ایران صحبت کرد.

 

مشخصات فنی عکس سید ابراهیم رئیسی

ابعاد:                                3648 در 5472 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               4.35 مگابایت

 

نکات عکس سید ابراهیم رئیسی

در این عکس از سید ابراهیم رئیسی روییس جمهور ایران استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از سید ابراهیم رئیسی استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی بنر ها و عکس سیاسی یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 


عکس سید ابراهیم رئیسی , ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران , رئیس جمهور ایران , تصویر سید ابراهیم رئیسی , رئیس جمهور , سید ابراهیم رئیسی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325