سخنرانی ابراهیم رئیسی

شناسه مطلب : 423704
ابعاد :3648 در 5472 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :6.71 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/03/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت سید ابراهیم رئیسی

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

سید ابراهیم رئیسی ، در زمانی که اطلاعات من قطع شده است (تا سپتامبر 2021) شخصیتی عموماً شناخته شده در ایران است. او یک سیاستمدار و قاضی سابق است که در زمان قطع اطلاعات، سمت رئیس قوه قضاییه ایران را بر عهده داشت. قبل از این تعیین وی در سمت رئیس قوه قضاییه، سید ابراهیم رئیسی در بسیاری از سمت‌ها و موقعیت‌های مهم سیاسی و قضایی در ایران خدمت کرده است. او همچنین در انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 1400 (2021) کاندیدای حزب "امید" برای این سمت بود.

سید ابراهیم رئیسی، سیاستمدار و دانشمند ایرانی است که در مشهد متولد شد. وی در سال ۱۳۹۶ به سمت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تعیین شد و در آن سمت خدمت کرد. سید ابراهیم رئیسی تحصیلات خود را در رشته مهندسی برق در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران و در دانشگاه هاروارد آمریکا در حوزه مدیریت عمومی تکمیل کرد.

قبل از تعیین در سمت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، او سابقه فعالیت در دولت را داشت. به عنوان معاون امور اقتصادی رئیس جمهور در دولت احمدی‌نژاد و همچنین به عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت رئیس جمهور در دولت خاتمی خدمت کرد.

در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، سید ابراهیم رئیسی به عنوان نامزد حاضر شد و در تاریخ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ به عنوان هشتمین رئیس جمهور ایران انتخاب شد. او در این سمت متعهد به اجرای برنامه‌های اصلاحاتی و توسعه اقتصادی است.

 

فعالیت های سید ابراهیم رئیسی

سید ابراهیم رئیسی در طول سال‌های خدمت خود در دولت و همچنین در سمت ریاست جمهوری، فعالیت‌های متنوعی را انجام داده است. در ادامه، به برخی از این فعالیت‌ها اشاره خواهم کرد:

  1. ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور: سید ابراهیم رئیسی از سال ۱۳۹۶ تا سال ۱۴۰۰ به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خدمت کرد. این سازمان مسئول برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای بودجه کشور است و رئیسی در طول دوره خدمت خود در این سازمان، سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصادی کشور را هماهنگ و پیگیری می‌کرد.

  2. سمت معاون امور اقتصادی رئیس جمهور: سید ابراهیم رئیسی به عنوان معاون امور اقتصادی در دولت احمدی‌نژاد فعالیت کرد. در این سمت، وی در تدوین و اجرای سیاست‌های اقتصادی و برنامه‌های توسعه‌ای دولت نقش داشت.

  3. سمت معاون برنامه‌ریزی و نظارت رئیس جمهور: سید ابراهیم رئیسی در دولت خاتمی به عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت رئیس جمهور خدمت کرد. در این سمت، وی در زمینه برنامه‌ریزی و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی دولتی فعالیت داشت.

  4. دستیابی به ریاست جمهوری: در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، سید ابراهیم رئیسی به عنوان نامزد حاضر شد و در نهایت به عنوان هشتمین رئیس جمهور ایران انتخاب شد.

 

مشخصات فنی عکس سید ابراهیم رئیسی

ابعاد:                                3648 در 5472 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               6.71 مگابایت

 

نکات عکس سید ابراهیم رئیسی

در این عکس از سید ابراهیم رئیسی روئیس جمهور ایران استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از سید ابراهیم رئیسی استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی بنر ها و عکس سیاسی یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 


رئیس جمهور , ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران , عکس سید ابراهیم رئیسی , سید ابراهیم رئیسی , تصویر سید ابراهیم رئیسی , رئیس جمهور ایران ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325